تاریخ انتشارپنجشنبه ۷ فروردين ۱۳۹۹ - ۰۱:۳۳
کد مطلب : ۴۱۶۷۹۷
۰
plusresetminus
در شرایط کرونایی تدبیر هم آرزوست...
به گزارش بلاغ، کرونا مهمان ناخوانده‌ی این روزهای مردم جهان، که ملت ایران را در زمان عید نوروز درگیر کرده است، سال ۹۸ با تمام مشکلات ریزو درشتش با کلی اضطراب و نگرانی از شیوع ویروس کرونا به اتمام رسید و سال ۹۹با شعار درخانه می‌مانیم بدون دیدوبازدیدهای همیشگی نوروز آغاز شد و حتی رهبری هم همچون سال‌های گذشته در مرقدمطهرامام رضا(ع) با مردم شریف ایران سخن نگفت تا همگان بدانند مبارزه باویروس کرونا عزمی ملی و جدی می‌خواهد.

مازندران نیز از ویروس کرونا مستثنی نبود و هرروز با یک شیب تندتری تعداد افراد مبتلا به کرونا و حتی تعدادفوتی در این استان افزایش پیدا کرد چرا که نه اداره‌ای تعطیل و نه مغازه‌ای پلمپ و نه راهی مسدود شد.

متاسفانه مازندران در بی تدبیری برخی از مسولان غرق شده است چراکه بعضی از نماینده‌های مجلس درخواب قهرعدم حضور در مجلس بعدی قرار دارند و یرخی از نمایندگان عالی دولتی‌اش نیز به خاطر ماندن درجایگاه مسئولیتی خودکاری برخلاف میل بالادستی انجام نمی‌دهند.

عدم تعطیلی ادارات، عدم انسداد راه‌های مواصلاتی، عدم پلمپ واحدهای صنفی متخلف وعدم مدیریت بحران را اگرندیده بگیریم، دراتفاقی تعجب آور و تاسف بار اتحادیه خبازان شهرهای مازندران به نانوایی‌ها برای گرانی قیمت نان همه را درسال ۹۹متحیر کرد.

نامه‌ی افزایش قیمت آذوقه ضروری ملت ایران که در سبدغذایی همه روزه‌ی مردم قرار دارند، آن هم در وضعیت کنونی که بسیاری ازمردم مشکل معیشتی و اقتصادی دارند، علامت تعجب بزرگی از نحوه مدیریت در مازندران است.

البته پس ازگلایه‌های مردمی و واکنش رسانه‌های دولتی‌ها خود را هم صدا با مردم نشان داده‌اند و از گرانی نان گلایه کرده‌اند و تمام واحدهای خبازی که به دستور اتحادیه گران کردند را جریمه و بعد با پیامک نیزآن‌ها را اطلاع دادند تا ۱۵فروردین افزایش قیمت را متوقف کنند.

حال جای سوال اینجاست که جناب آقای استاندار!   واقعاً آذوقه استراتژیکی هم چون نان توسط اتحادیه به صورت رسمی گران می‌شود و شما اطلاع ندارید؟. چرا خبازان و مردم را مقابل هم قرار می‌دهید و دولت را کنار می‌گذارید؟.

اتحادیه‌های صنفی، که سالانه درآمد بسیار زیادی از واحدهای صنفی دارند، دقیقاً چه نقشی را در این زمان انجام می‌دهند؟.

تدبیرهم آرزوست...

دم خروس را باور کنیم یا قسم حضرت عباس‌...

امیر اسدی
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما