مدیرعامل هلال احمر مازندران عنوان کرد

غربالگری و تب‌سنجی 800 هزارنفر در مبادی خروجی مازندران

تاریخ انتشاردوشنبه ۴ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۳
کد مطلب : ۴۱۶۷۲۴
مدیرعامل جمعیت هلال احمر مازندران از غربالگری و تب سنجی بیش از 800 هزار نفر در مبادی خروجی استان خبر داد.
۰
plusresetminus
غربالگری و تب‌سنجی 800 هزارنفر در مبادی خروجی مازندران
به گزارش بلاغ، مجتبی اکبری در گفت و گو با خبرنگار ما با اشاره به مصوبات ستاد ملی و ستاد استانی مهار کرونا در خصوص کنترل همه سرنشینان خودروهای خروجی از استان گفت: هلال احمراستان مازندران در راستای اجرای مصوبه مزبور با برپایی 15 پست غربالگری در مبادی خروجی شهرستانهای آمل، نوشهر، رامسر، بهشهر، گلوگاه، سوادکوه، چالوس، قائمشهرو ساری عملیات پایش سلامت مسافرین خروجی را در دستور کار دارد که تاکنون سرنشینان 267هزار خودروبه استعداد بیش از 800 هزارنفر مورد غربالگری و تب سنجی قرارگرفتند.

وی افزود: از این تعدادهزار و 156 نفر دارای درجاتی از تب بودند که جهت بررسی بیشتر به واحد پزشکی مستقر در ایستگاههای مذکور هدایت گردیده که در نهایت 132 نفر که مشکوک به ویروس کووید 19 بودند به مراکز درمانی ارجاع شدند.

اکبری با تاکید بر ضرورت همکاری شهروندان برای قطع کردن زنجیره ویروس مرگبار کرونا گفت:تحقق این مهم مستلزم اجتناب مردم از هرگونه سفرهای غیرضروری و ماندن در خانه است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر مازندران تصریح کرد:درراستای شکست کرونا ،همه شهروندان باید با توجه به گستره تهدید و خسارات مالی و جانی این ویروس مخرب، هوشمندانه ومتعهدانه عمل نمایند و پروتکل های بهداشتی را به دقت اجرا کنند تا با هزینه کمتری بتوانیم بر این ویروس مرگبار پیروز شویم.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما