کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

جگین دوباره خروشید

4 فروردين 1399 ساعت 9:50

سرپرست مدیریت بحران استانداری هرمزگان گفت: بارش شدید باران و جاری شدن سیل، راه ۵۴ روستای بشاگرد را مسدود کرد.



عبدالحمید سعدینی در گفت‌وگو ، در بندرعباس اظهار کرد: بارش شدید باران در مناطق جنوبی استان کرمان و شمال شرقی استان هرمزگان سبب طغیان رودخانه‌های فصلی در منطقه بشاگرد شده است.
وی افزود: رودخانه جگین نیز طغیان کرده و موجب انسداد مسیر ارتباطی 54 روستا در بخش گافر و پارامون شهرستان بشاگرد شد.
سرپرست مدیریت بحران استانداری هرمزگان با بیان این که شدت بارش‌ها طی امشب و صبح فردا افزوده خواهد شد، بیان داشت: دستگاه‌های مرتبط در آماده باش هستند اما مهم‌ترین مسأله همکاری مردم و نزدیک نشدن به حریم رودخانه‌ها و پرهیز از عبور از عرض رودخانه‌های طغیان کرده است چرا که ممکن است شدت سیلاب به حدی باشد که جان افراد را در معرض خطر قرار دهد.
سعدینی اضافه کرد: تردد در محورهای مواصلاتی بشاگرد و جاسک بشدت کاهش یافته ولی با این حال از فرمانداران این دو شهرستان خواسته‌ایم تا با همکاری عوامل پلیس راه و هلال احمر، آگاهی‌های لازم به مردم در زمینه جدی بودن بارش‌ها طی امشب و فردا صبح به مردم داده شود.
وی همچنین گفت: هشدار سازمان هواشناسی در مورد شدت بارش‌ها در مرکز و شرق هرمزگان طی امشب و فردا تا ظهر جدی است و امیدواریم همه مردم به این هشدارها که طی دو سه روز اخیر از طریق رسانه‌ها به طور مستمر اعلام شده، توجه داشته باشند و از ترددهای غیرضرور در راه‌ها خودداری کنند.
 


کد مطلب: 416682

آدرس مطلب :
https://www.bloghnews.com/news/416682/جگین-دوباره-خروشید

بلاغ نیوز
  https://www.bloghnews.com