مدیر کل ثبت اسناد و املاک مازندران در گفتگو با بلاغ عنوان کرد:

اداره کل ثبت اسناد، دومین دستگاه پر در آمد در مازندران

تاریخ انتشاردوشنبه ۲۵ فروردين ۱۳۹۳ - ۱۶:۴۷
کد مطلب : ۴۱۶۶۸
مدیر کل ثبت اسناد و املاک مازندران گفت: اداره کل ثبت اسناد و املاک مازندران پارسال دومین دستگاه پر درآمد مازندران شد.
۰
plusresetminus
اداره کل ثبت اسناد، دومین دستگاه پر در آمد در مازندران
 مدیر کل ثبت اسناد و املاک مازندران در  گفتگو با خبرنگار بلاغ با اشاره به اینکه ادامه اجرای قانون تعیین تکلیف وضیعت ثبتی اراضی و ساختمان های فاقد سند رسمی، آرشیو و داده آمایی پرونده های ثبتی ، حذف ثبت سنتی ودستی دفاتر اسناد رسمی و املاک و مکانیزه کردن ثبت شرکتها گفت : تحول در بخش اجرا ادارات ثبت استان  ، تهیه باقیمانده نقشه  کاداستر استان ، تعویض اسناد قدیمی (دفترچه ایی ) با اسناد کاداستری ( تک برگی) مهمترین برنامه های این اداره کل در سال جدید است.
ولی عبدی کمیشانی افزود: پارسال درآمد ثبت اسناد و املاک مازندران بیش  از 362 میلیارد ریال بوده است ،که از این نظر جز دومین دستگاه در آمد زا در استان محسوب می شود.
وی با اشاره به اینکه 140 هزارو  282 برگ سند مالکیت پارسال در استان صادرشد گفت : از این تعداد 564 برگ سند برای املاک دولتی ونیز اسناد مالکیت صادره در سال 1392 در مقایسه با سال 91که  111 هزار و 158 فقره بوده، 27درصد رشد یافته بود.
 وی همه اسناد صادره در استان  در سال گذشته را  تک برگی (کاداستری)  دانست که به مرور زمان بایدهمه اسناد دفتر چه ایی  قدیمی نیز به کاداستری تبدیل شود.
مدیر کل ثبت اسناد و املاک استان تصریح کرد : در سال گذشته 29  هزار و 748مورد ازدواج و 6 هزار و 389 مورد طلاق در دفاتر ازدواج و طلاق استان و 996 هزار و 46 معامله و سند در دفاتر اسناد رسمی استان به ثبت رسید.
وی تعدادثبت و تاسیس شرکتهای تجاری و موسسات غیر تجاری و تعاونی ها را در سال 1392، 6 هزار و 631 مورد اعلام کرد.
عبدی کمیشانی یادآور شد : در سال گذشته کارکنان ثبت استان به 178 هزار و 596 مورد استعلامات پاسخ دادند .
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما