تاریخ انتشاردوشنبه ۴ فروردين ۱۳۹۹ - ۰۸:۰۰
کد مطلب : ۴۱۶۶۶۷
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران با بیان اینکه کلیه واحدهای صنفی مازندران به غیر از واحدهای صنفی تامین کننده اقلام اساسی خانوارها تا 15 فروردین ماه سال‌جاری تعطیل می‌باشند؛ گفت: دستور عدم افزایش قیمت نان تا نیمه فروردین ماه امسال به همه واحدهای خبازی اعلام شده و هر فردی نسبت به افزایش قیمت نان پیش از ۱۵ فرودین اقدام کند برخورد می‌شود.
۰
plusresetminus
بازار مازندران تا نیمه فروردین امسال تعطیل است/ ممنوعیت افزایش قیمت نان پیش از ۱۵ فرودین
به گزارش بلاغ، حسینقلی قوانلو طی گفت‌وگویی اظهار کرد: کلیه واحدهای صنفی مازندران به غیر از واحدهای صنفی تامین کننده اقلام اساسی خانوارها تا 15 فروردین ماه سال‌جاری تعطیل می‌باشند.

وی افزود: بر اساس مصوبه ستاد پیشگیری و مبارزه با کرونا استان مازندران مقرر شد کلیه واحدهای صنفی به غیر از قصابی‌ها، نانوایی‌ها،میوه فروشی‌ها، مرغ فروشی‌ها و فروشگاه‌های بزرگ تامین کننده کالای اساسی تا تاریخ پانزده فروردین در مازندران تعطیل باشند.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران خاطرنشان کرد: این واحدها ملزم به رعایت موارد بهداشتی بوده و از سوی بازرسان این سازمان و اتاق‌های اصناف نظارت خواهد شد.

قوانلو متذکر شد: با هماهنگی انجام شده و لازم الاجرا بودم مصوبات این ستاد با واحدهای صنفی متخلف برخورد و پلمپ خواهند شد.

وی همچنین در خصوص افزایش این روزهای قیمت نان از سوی برخی از خبازی‌ها در استان پاسخ داد: در ابتدا و بر اساس قرار قبلی مقرر شده بود افزایش قیمت نان در مازندران از ۲۹ اسفند سال ۹۸ عملیاتی شود اما یک روز مانده به آغاز این تصمیم در ستاد پیشگیری و مقابله با کرونا مازندران مقرر شد که افزایش قیمت نان از ۱۵ فروردین ماه سال جاری اعمال شود.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران اعلام کرد: دستور عدم افزایش قیمت نان تا نیمه فروردین ماه امسال به همه واحدهای خبازی اعلام شده و هر فردی نسبت به افزایش قیمت نان پیش از ۱۵ فرودین اقدام کند برخورد می‌شود.

انتهای پیام/
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

سینمای دفاع مقدس؛ محبوب و مهجور
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
چرا مجازات ارتداد سنگین است؟
چهارشنبه ۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰