تاریخ انتشاريکشنبه ۳ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۷
کد مطلب : ۴۱۶۶۵۱
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران از استقبال گسترده مردم، از جشنواره‌های مجازی «با هم در خانه» و پویش کتابخوانی نوروزی در ایام نوروز۹۹ خبر داد.
۰
plusresetminus
استقبال گسترده مازندرانی‌ها از جشنواره‌های مجازی در نوروز 99
عباس زارع در گفت‌وگو با خبرنگار بلاغ اظهار کرد: باتوجه به شرایط فعلی کشور و لزوم ماندن مردم در خانه، جشنواره‌های مجازی این اداره کل باعث جذب مردم و ارائه آثار فرهنگی و هنری ارزشمندی شد.

وی گفت: تعداد زیادی از مردم استان مازندران و حتی سایر استان‌ها با مشاهده فراخوان‌های  فرهنگی و هنری این اداره کل، در قالب تولید محتواهای فرهنگی، هنری و رسانه‌ای حضور فعال خود را نشان داده و ارسال آثار همچنان ادامه دارد.

دبیر شورای اطلاع رسانی مازندران تصریح کرد: علاقمندان می‌توانند در جشنواره تولیدات فرهنگی،هنری و رسانه‌ای با عنوان « در خانه بمانیم» و پویش کتابخوانی نوروزی که از طریق رسانه‌های مجازی واتس اپ و اینستاگرام در حال انجام است، آثار خود را به شماره واتس اپ ۰۹۱۱۹۵۷۶۷۹۱ ارسال نموده و در بخش پویش کتابخوانی نوروزی نیز از طریق ایجاد تگ در پستهای منتشره یا استوری اینستاگرام با آدرس @ershad_mazandaran نسبت به معرفی کتابهای مطالعه شده خود بپردازند.

زارع تصریح کرد: علاقمندان تا ۱۵ فروردین می‌توانند در این جشنواره‌ها شرکت کنند، بدیهی است به آثار برتر هدایای نفیسی اهدا خواهد شد.

وی گفت: نتیجه جشنواره باهم در خانه در نیمه دوم اردیبهشت و نتایج مسابقه پویش کتابخوانی نوروزی ، هر هفته اعلام و جوایز برگزیدگان به آنها اهدا خواهد شد.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خشم؛ پسندیده یا ناپسند؟
دوشنبه ۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۳:۵۷
سپاه الگویی برای انقلاب‌های آینده جهان
دوشنبه ۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴