کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

جانشین فرمانده لشکر عملیاتی 25 کربلا اعلام کرد

برگزاری رزمایش سراسری مدافعان سلامت در ساری/ بسته‌های بهداشتی بین مردم توزیع می‌شود

3 فروردين 1399 ساعت 13:12

جانشین فرمانده لشکر عملیاتی 25 کربلا مازندران از برگزاری رزمایش مدافعان سلامت استان در شهرستان ساری خبر داد و گفت : این رزمایش برای مقابله با شیوع ویروس کرونا توسط لشکر عملیاتی 25 کربلا انجام می‌شود.


به گزارش بلاغ، رزمایش مدافعان سلامت با اعلام رمز سراسری توسط سردار حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از 6 لغایت 7 فروردین 1399 در مراکز استان ها برگزار می‌شود.

جانشین فرمانده لشکر عملیاتی 25 کربلا مازندران در این باره با اشاره این مهم که رزمایش مدافعان سلامت در استان مازندران توسط لشکر عملیاتی 25 کربلا  انجام می‌شود اظهار کرد: رزمایش مدافعان سلامت با هدف خدمت به مردم در مقابله با ویروس کرونا به صورت جامع و تکمیلی از ساعت 8 صبح 6 فروردین 1399 با بکارگیری افراد متخصص و امکانات گروه 24 بعثت نیروی زمینی سپاه ، پادگان المهدی (عج) بابل و با نظارت و دستور قرارگاه غدیر شمال و سپاه کربلا مازندران در شهرستان ساری و به ویژه مرکز شهر انجام می‌شود.

بهرام سبک ملک با تاکید به اینکه هدف از برگزاری رزمایش مدافعان سلامت ، سم زدایی و ضدعفونی کردن خیابان ها ، بیمارستان ها و امکان پر تجمع شهرستان ساری می باشد یادآورد شد: لشکر همیشه پیروز و قدرتمند 25 کربلا مازندران برای اینکه بتواند زنجیره شیوع ویروس کرونا را قطع کند  اعزام چهار آمبولانس از بهداری رزمی لشکر جهت خدمت رسانی  به مردم ، شناسایی بیماران مبتلا به کرونا و اعزام مبتلایان به بیمارستان جهت درمان اقدام خواهد کرد.

وی افزود: در رزمایش مدافعان سلامت استان مازندران اقدام به توزیع بسته های حمایتی اقلام بهداشتی که شامل مواد ضدعفونی کننده، ماسک و دستکش  می باشد با همکاری و هماهنگی سپاه کربلا مازندران در بین مردم شهرستان ساری خواهیم کرد.

انتهای پیام/


کد مطلب: 416646

آدرس مطلب :
https://www.bloghnews.com/news/416646/برگزاری-رزمایش-سراسری-مدافعان-سلامت-ساری-بسته-های-بهداشتی-بین-مردم-توزیع-می-شود

بلاغ نیوز
  https://www.bloghnews.com