تاریخ انتشاريکشنبه ۳ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۰
کد مطلب : ۴۱۶۶۰۸
فرمانده نیروی انتظامی با صدور پیامی ضمن تبریک فرا رسیدن بهار طبیعت، از تلاش دلسوزانه، بی دریغ و خستگی ناپذیر وزیر بهداشت و همکارانش در بخش سلامت و درمان تشکر و تقدیر کرد.
۰
plusresetminus

به گزارش بلاغ، در متن پیام حسین اشتری، فرمانده نیروی انتظامی آمده است:
"بسم الله الرحمن الرحیم
جناب آقای دکتر سعید نمکی
وزیر محترم بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و  رئیس ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا
 سلام علیکم
 با احترام ضمن آرزوی ریشه کنی  بیماری کرونا و بهبود حال تمامی مبتلایان و بیماران،  فرا رسیدن بهار طبیعت و نوروز باستانی 1399 را به جناب عالی و خانواده محترمتان تبریک و تهنیت عرض می نمایم.
 فرصت را مغتنم شمرده و به نوبه خود از تلاش های دلسوزانه، بی دریغ و خستگی ناپذیر شما  و آحاد همکاران سختکوش تان  در بخش سلامت و درمان کشور تقدیر و تشکر نموده و بدین وسیله  آمادگی کامل نیروی انتظامی برای همکاری با آن وزارتخانه و ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا را همانگونه که تا به امروز نیز در حد وسع  و امکانات موجود به منظور جلوگیری از توسعه بیماری در کشور  و ریشه کنی آن تلاش نموده،  مجددا اعلام نمایم.
امید که ان شاء الله با توکل به خداوند متعال و در سایه ولایت علوی و رهبری حکیمانه مقام معظم رهبری و فرمانده معظم کل قوا  حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای  (مدظله العالی) در ادامه خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران همواره  سرافراز و موفق بوده و سال جدید، سالی پر برکت، همراه با سلامتی، عافیت، شادکامی و پیروزی در تمامی عرصه ها برای جنابعالی و آحاد ملت بزرگ ایران عزیز  اسلامی باشد."
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

سینمای دفاع مقدس؛ محبوب و مهجور
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
چرا مجازات ارتداد سنگین است؟
چهارشنبه ۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰