تاریخ انتشارشنبه ۲ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۰
کد مطلب : ۴۱۶۵۸۶
معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش مازندران اجرای طرح «عید و داستان» در ایام نوروز برای نوآموزان و دانش‌آموزان ابتدایی خبر داد.
۰
plusresetminus
اجرای طرح «عید و داستان» برای نوآموزان و دانش‌آموزان ابتدایی
به گزارش بلاغ، سید عیسی میرشفیعی در گفت و گو با خبرنگار ما ضمن قدردانی از برنامه‌ریزی‌ها و تلاش ارزنده معاونان، کارشناس مسئولان وکارشناسان شهرستان و مناطق استان در اجرای برنامه‌های تحولی معاونت آموزش ابتدایی و اهتمام دراجرای فعالیت یادگیری طی ایام نوروز بر ضرورت استمرار طرح «عید و داستان» همانند سال گذشته تأکید کرد.

وی گفت:  نوآموزان دوره  پیش‌دبستانی و دانش‌آموزان دوره  اول و دوم ابتدایی می‌توانند به انتخاب خودشان فقط یکی از فعالیت‌های سه‌گانه داستان‌خوانی، داستان‌نویسی یا داستان‌گویی را انجام دهند.

معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش مازندران با توجه به تجربه این روزها گفت: نوآموزان و دانش‌آموزان می‌توانند در خصوص اقدامات بهداشت فردی و اجتماعی، تجربه‌های در‌خانه‌ماندن و روزهای دور بودن از مدرسه و معلمان و دوستان نیز  احساسات، عقاید انتقادی و خواسته‌های خود را در چارچوب تعیین شده در طرح «عید و داستان» ارائه کنند و با وجود این طرح، مربیان و آموزگاران محترم از اجبار نوآموزان و دانش‌آموزان برای انتخاب فعالیت خودداری نمایند.

این مسئول ادامه داد: دانش‌آموزان و خانواده‌های آنان بر اساس چارچوب اعلام شده در انتخاب کتاب دارای مجوز قانونی و مناسب با سن نوآموزان و دانش‌آموزان، آزادی عمل دارند و آموزگاران و مدیران نیز می‌توانند در انتخاب کتاب مناسب، فقط راهنمایی کنند و اجبار و الزامی نیست.

میرشفیعی در ادامه تاکید کرد:  مدیران و روسای شهرستان‌ها و مناطق نیز می‌توانند از ظرفیت‌هایی چون کانون‌های پرورشی فکری کودکان و نوجوانان، کتاب‌خانه مساجد و مراکز شهرداری‌ها و یا افراد خیّر با رعایت کامل قوانین و مقررات مربوطه، برای تهیه کتاب‌های مناسب به صورت رایگان برای دانش‌آموزان در مناطق کمتر برخوردار استفاده کنند.

انتهای پیام/
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

سینمای دفاع مقدس؛ محبوب و مهجور
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
چرا مجازات ارتداد سنگین است؟
چهارشنبه ۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰