تاریخ انتشاردوشنبه ۲۵ فروردين ۱۳۹۳ - ۱۰:۵۳
کد مطلب : ۴۱۶۵۸
نخست وزیر رژیم صهیونیستی یک روز پس از سخنان رئیس جمهور اسبق آمریکا درباره ناتوانی این رژیم مقابل ایران، مدعی شد از ارتش خواسته است تا برای اقدام نظامی علیه ایران آماده باشد.
۰
plusresetminus
به گزارش بلاغ به نقل از فارس، رسانه‌های اسرائیلی از جمله روزنامه هاآرتص امروز دوشنبه گزارش کردند که بنیامین نتانیاهو نخست وزیر این رژیم و وزیر جنگ وی، موشه یعالون، از ارتش خواسته‌اند که خود را برای آنچه این دو «احتمال جنگ در سال جاری» نامیده‌اند، آماده کند.
جیمی کارتر رئیس جمهوری اسبق آمریکا در گفت‌وگویی با شبکه تلویزیونی آمریکایی «ام.اس.ان بی سی» که روز شنبه منتشر شد، تأکید کرده بود که اسرائیل توان جنگ با ایران را ندارد.
هاآرتص نیز در ادامه این فضاسازی علیه ایران، به نقل از برخی اعضای کنست (پارلمان) نیز نوشت که بودجه‌ای که این رژیم برای جنگ‌افروزی علیه ایران تخصیص داده است، حدود ۲.۸ ملیارد دلار است.
این خبر امروز در بسیاری از رسانه‌های منطقه منعکس شده است.
برخی کارشناسان معتقدند که در سایه مذاکرات هسته‌ای کشورهای مجموعه ۱+۵ با ایران، رژیم صهیونیستی تلاش می‌کند تا با زنده نگاه داشتن فضای جنگ و تهدید، ایران را در مذاکرات جاری، بیش از پیش تحت فشار قرار دهد.
جیمی کارتر همچنین در گفت‌وگوی تلویزیونی روز شنبه گفت: حتی اگر ایران به سلاح هسته ای دست یابد فکر نمی‌کنم حمله به این کشور مناسب باشد.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آمریکا مضحکه کارشناسان جهان شد
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۰۰
عملیات وعده صادق، آغازی بر یک پایان
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
۱۹۵ هزار فعال صنفی مازندران در خطر محرومیت
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲
حجاب نماد سلامت و توازن
شنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴