بخشدار مرکزی سوادکوه اعلام کرد

تخلیه روستای پیت سرای سوادکوه به‌علت ریزش کوه

تاریخ انتشارجمعه ۱ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۹:۰۵
کد مطلب : ۴۱۶۵۳۳
بخشدار مرکزی سوادکوه گفت: که با توجه به احتمال دوباره ریزش سنگ نظر کارشناسی ما این است که روستای پیت‌سرا کامل تخلیه شود و در حال حاضر تمام خانه‌هایی که در مسیر ریزش قرار دارند بالاجبار تخیله می‌شوند.
۰
plusresetminus
تخلیه روستای پیت سرای سوادکوه به‌علت ریزش کوه
حسین لاری در گفت‌وگو با خبرنگار بلاغ با بیان اینکه رانش چند سنگ عظیم‌الجثه صبح امروز در روستای پیت‌سرا سوادکوه اظهار کرد: ۱۰ واحد مسکونی، بیش از ۴ دامداری  و ۳ خودرو سواری را زیر آوار سنگ  برده است، این رانش به تاسیسات زیر ساختی آب، برق، تلفن نیز خسارت وارد کرد.
 
وی با اشاره به تخریب پل ارتباطی روستا خاطرنشان کرد: این رانش خوشبختانه تلفات جانی نداشته اما تعدادی از دام‌ها شامل اسب و گوسفند تلف شده‌اند که هنوز آمار راس دام‌های تلف شده مشخص نیست.
 
بخشدار بخش مرکزی سوادکوه افزود: ۱۴ خانوار از ۳۶ خانوار در این روستا سکونت دائم دارند که با توجه به احتمال دوباره ریزش سنگ نظر کارشناسی ما این است که روستا کامل تخلیه شود و در حال حاضر تمام خانه‌هایی که در مسیر ریزش قرار دارند بالاجبار تخیله می‌شوند.
 
لاری در پایان با اشاره به اینکه در حال رایزنی با مسئولان ذی‌ربط هستیم تا برای خانواده‌هایی که جایی برای اسکان ندارند محل سکونت موقتی در نظر گرفته شود، گفت: ستاد بحران شهرستان تا این لحظه تلاش داشته شرایط را از وضعیت بحران خارج کند و برق و آب وصل شود.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

«محفل»، نمادی از تحول موفق
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۹
نقش هنر و هنرمندان در انقلاب اسلامی
دوشنبه ۲۷ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲
حجاب نماد سلامت و توازن
شنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴
«حجاب» امنیت‌آفرین و آرامش‌بخش
جمعه ۲۴ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷