کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

نماینده ولی فقیه در مازندران:

تحقق شعار «جهش تولید» با همدلی مسئولان و مردم میسر می‌شود/ مردم توصیه‌های مسئولان بهداشتی را جدی بگیرند

1 فروردين 1399 ساعت 12:16

نماینده ولی فقیه مازندران گفت: تحقق شعار «جهش تولید» با همفکری و همدلی مسئولان و مردم میسر می‌شود.


به گزارش بلاغ، آیت الله محمدباقر محمدی لایینی در پیامی به‌مناسبت آغاز سال ۱۳۹۹ هجری شمسی، با اشاره به تقارن روز نخست سال با سالروز شهادت حضرت موسی‌بن‌جعفر (علیه‌السلام)، این روز را به عاشقان اهل بیت عصمت و طهارت تسلیت گفتند و توصیه کردند در تجلیل و تکریم آن امام همام، از جشن و شادمانی خودداری شود.

وی با اشاره به شعار «جهش تولید» که از سوی رهبر انقلاب برای سال1399 اعلام شد، تصریح کرد: تحقق شعار «جهش تولید» با همفکری و همدلی مسئولان و مردم میسر می‌شود.

امام جمعه ساری به اتفاقات سال 98 در کشور اشاره و بیان کرد: در سالی که گذشت ماجرای شهادت سرداران بزرگوار شهید سپهبد سلیمانی و ابومهدی و دیگر همرزمانشان، رحلت آیت الله طبرسی، شیوع بیماری منحوس کرونا و داغدار شدن خانواده های متوفی این بیماری موجبات تاسف و تالم مردم کشور بخصوص مازندران را بوجود آورد.

نماینده ولی فقیه در مازندران افزود: در کنار سختی‌هایی که سال قبل برای مردم عزیز پیش آمد، شکوه حضور مردم در مراسم تشییع جنازه سرداران رشید اسلام و همچنین حماسه مردم در راهپیمایی 22 بهمن، انتخابات و همبستگی و وحدت ملی در مقابله با بیماری کرونا در صفحه تاریخ این کشور برای همیشه به نیکی ثبت شد.

این مسئول همچنین از همه کسانی که در جبهه و خط مقدم در برابر بیماری کرونا دفاع کردند بویژه مدافعان سلامت ، وزارت بهداشت، مجموعه نیروهای بسیجی، گروه های جهادی، خیران و قشرهای مختلف مردم قدردانی کرد.

محمدی لایینی افزود: در بهار سال 99 جای سردار سلیمانی ها، شهدای انقلاب اسلامی، شهدای دوران دفاع مقدس، شهدای مدافعان حرم و شهدای سلامت خالی است و یادشان گرامی باد.

وی با اشاره به منویات رهبر معظم انقلاب که هم با توصیه و رهنمودهای بجای خودشان مردم را در همه جریانات و اخیرا در برابر بیماری کرونا هدایت کردند و هم اقدامات لازم را در این خصوص انجام دادند از جمله نیروهای مسلح را پای کار آوردند تشکر و قدردانی کرد.

نماینده ولی فقیه مازندران از مردم خواست توصیه های مقامات بهداشتی و ستاد مبارزه با کرونا را جدی بگیرند و بخصوص در روزهای آغازین سال صله رحم و دیدوبازدیدها را بصورت تلفنی انجام دهند و رفت و آمدها را قطع کنند.

انتهای پیام/
 


کد مطلب: 416528

آدرس مطلب :
https://www.bloghnews.com/news/416528/تحقق-شعار-جهش-تولید-همدلی-مسئولان-مردم-میسر-می-شود-توصیه-های-بهداشتی-جدی-بگیرند

بلاغ نیوز
  https://www.bloghnews.com