تاریخ انتشارجمعه ۱ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۰
کد مطلب : ۴۱۶۵۱۹
وزارت اقتصاد فرانسه به شرکت های خودرو سازی پژو و رنو وعده داد که در بحران های مالی ناشی از شیوع گسترده و ویروس کرونا به آنها کمک و مساعده ارائه خواهد داد.
۰
plusresetminus

به گزارش بلاغ، همزمان با شروع گسترده ویروس کرونا بسیاری از شرکت‌ها و کارخانه‌های فعال در حوزه‌های مختلف نظیر خودروسازی و تکنولوژی فعالیت خطوط تولید خود را به منظور قطع زنجیره انتقال و انتشار این ویروس خطرناک و مرگبار متوقف و تعطیل اعلام کرده‌اند که از جمله شرکت‌های خودروسازی که کارخانه های خود را در اروپا تعطیل کردند، می توان به شرکت‌های پژو و رنو فرانسه اشاره کرد.  
گروه صنعتی پژو سیتروئن فرانسه (PSA Group) که شامل زیرمجموعه برندهای پژو، سیتروئن، دیاس و واکسهال می‌شود، چند روز پیش از تعطیلی کارخانه‌های اروپایی خود تا حداقل ۲۷ مارس سال جاری میلادی خبر داده بود. از کارخانه های این شرکت فرانسوی که قرار است حداقل ۲۷ مارس ۲۰۱۳ تعطیل باشند می‌توان به کارخانه‌های مستقر در کشورهای فرانسه، اسپانیا، انگلستان، لهستان و آلمان اشاره کرد که از ۱۷ مارس فعالیت آنها متوقف شده است.
شرکت خودروسازی رنو نیز تحت تأثیر ویروس کرونا چند روز پیش اعلام کرد که خط تولید ۱۲ کارخانه این برند در فرانسه و سایر کشورهای اروپایی تا اطلاع ثانوی متوقف خواهد شد.
بر اساس گزارش وب سایت Carscoops، بدون شک تعطیلی و توقف خطوط تولید کارخانه‌های خودروسازی مشکلات و بحران‌های مالی متعددی را برای این شرکت‌ها که همواره چرخ اقتصاد فرانسه را به حرکت دراورده و سودآوری بسیار بالایی را برای اقتصاد این کشور به ارمغان می آورند، ایجاد خواهد کرد که حالا به نظر می رسد دولت فرانسه قصد دارد با ارائه کمک و مساعده مالی آنها را از ورشکستگی و فروپاشی احتمالی در آینده نجات دهد.
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما