تاریخ انتشاردوشنبه ۲۵ فروردين ۱۳۹۳ - ۱۰:۳۰
کد مطلب : ۴۱۶۵۱
رئیس مرکز سنجش وزارت آموزش و پرورش تاریخ آغاز و پایان امتحانات خرداد دانش‌آموزان را تشریح کرد و گفت: امتحانات دانش‌آموزان سراسر کشور از ۲۷ اردیبهشت آغاز می‌شود.
۰
plusresetminus
بلاغ، عبدالرسول عمادی، رئیس مرکز سنجش وزارت آموزش و پرورش، در پاسخ به این پرسش که «تاریخ آغاز و پایان امتحانات نهایی خردادماه دانش‌آموزان سراسر کشور چه زمانی خواهد بود؟»، اظهار داشت: آغاز امتحانات نهایی ۲۷ اردیبهشت ماه و پایان امتحانات ۲۲ خردادماه خواهد بود.
وی افزود: امتحانات نهایی دانش‌آموزان سوم متوسطه هم از تاریخ ۲۷ اردیبهشت‌ ماه آغاز می‌شود و تاریخ پایان این امتحانات ۲۲ خردادماه خواهد بود.
عمادی با اشاره به تاریخ دیگر امتحانات پایانی دانش‌آموزان، خاطرنشان کرد: امتحانات داخلی و استانی به تناسب خود استان‌ها برنامه‌ریزی و انجام می‌شود.
رئیس مرکز سنجش وزارت‌ آموزش و پرورش، تصریح کرد: بخشنامه تاریخ و برگزاری امتحانات پایانی دانش‌آموزان به ادارات آموزش و پرورش ارسال شده است.
به گزارش فارس، با توجه به برگزاری مسابقات جام جهانی فوتبال که از تاریخ ۲۴ خردادماه آغاز خواهد شد، آموزش و پرورش برنامه‌ریزی خاصی انجام داده است تا امتحانات پیش از آغاز مسابقات جام جهانی فوتبال به پایان برسد.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

عملیات وعده صادق، آغازی بر یک پایان
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
قرآن و روش‌های تربیتی
چهارشنبه ۲۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
۱۹۵ هزار فعال صنفی مازندران در خطر محرومیت
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲
حجاب نماد سلامت و توازن
شنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴