تاریخ انتشارچهارشنبه ۲۸ اسفند ۱۳۹۸ - ۰۸:۵۰
کد مطلب : ۴۱۶۳۹۲
قهرمان شنا بازی های پاراآسیایی جاکارتا گفت: حتی در قرنطینه خانگی تمرینات شنا را تعطیل نکردم و در حال آماده سازی خود برای مسابقات آینده هستم.
۰
plusresetminus

به گزارش بلاغ، شاهین ایزدیار در گفت و گو ، اظهار کرد: مدت دو هفته است که به دلیل پیشگیری از ویروس کرونا تمرینات آبی خود را در ماده ی قورباغه تعطیل کردم و در قرنطینه خانگی بسر می برم. البته در این شرایط نیز تمرینات خود را متوقف نکردم و با انجام تمرینات کششی و بدنسازی سعی می کنم رکوردم افت پیدا نکند.
وی در پاسخ به این پرسش که وضعیت رشته شنا برای حضور در پارالمپیک توکیو به کجا رسید، خاطرنشان کرد: فعلا هیچ چیزی مشخص نیست، کمیته ملی پارالمپیک قرار بود تا پایان سال وضعیت این رشته را مشخص کند که آیا شرایط اعزام به توکیو را دارد یا خیر که متاسفانه به دلیل شیوع ویروس کرونا تمام برنامه ریزی‌ها تحت شعاع این ویروس قرار گرفت.
قهرمان شنا بازی‌های پاراآسیایی جاکارتا تصریح کرد: هر چند هنوز وضعیت شنا برای حضور در توکیو مشخص نیست اما من تمرینات خود را به طور مرتب پیگیری می کنم تا ببینم شرایط برای شنا چگونه دریک خواهد خورد.
وی درباره برنامه آینده خود گفت: در حال حاضر برنامه ریزی اصلی من در صورت اعزام به پارالمپیک، توکیو است، در غیر این صورت برای بازی‌های پاراآسیایی چین تلاش خواهم کرد تا دوباره عملکرد چشمگیری در این بازی‌ها داشته باشم.
ایزدیار در پایان تاکید کرد: امیدوارم این ویروس کشنده زودتر از کشور خارج شود تا ورزشکاران در سال ۱۳۹۹ بدون استرس و با نشاط تمرینات آماده سازی خود را برای حضور در المپیک و پارالمپیک پیگیری کنند.
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما