تاریخ انتشاردوشنبه ۲۶ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۹:۲۱
کد مطلب : ۴۱۶۲۸۸
خبرگزاری مهر با مشارکت سازمان فضای مجازی بسیج برای تکریم شهید والامقام سردار حاج قاسم سلیمانی که امنیت ایران را از جهاد و فداکاری او و همرزمانش داریم، پویش #سین_هشتم_سلیمانی را برگزار می کند.
۰
plusresetminus
پویش«سین هشتم؛ سلیمانی» با تصاویر سفره هفت سین
به گزارش بلاغ، در آستانه سال جدید و با توجه به سنت دیرین و حسنه ایرانیان در چیدن سفره هفت سین در ابتدای سال جدید شمسی، خبرگزاری مهر پویش «سین هشتم؛ سلیمانی» را با مشارکت سازمان فضای مجازی بسیج برگزار می‌کند.

علاقه مندان می‌توانند با ارسال تصویری از سفره‌ی هفت سین منزل خود که مزین به عکس این شهید والامقام باشد در این پویش شرکت نمائید.

در عکس‌های ارسالی حضور اعضای خانواده الزامی نیست.

ربات این پویش به نشانی sinehasht_bot@ که برای ارسال عکس‌های خود باید از آن استفاده کنید، از لحظه‌ی تحویل سال نو قادر به دریافت تصاویر در شبکه‌های اجتماعی خواهد بود.

گفتنی است عکس‌های ارسالی به ربات بعد از تأیید اولیه در کانال پویش منتشر خواهد شد و از آنجایی که انتخاب عکس‌های برتر بر اساس آرای مردم خواهد بود، با ارسال پست اصلی عکس منتشر شده خودتان در کانال این پویش به اقوام و آشنایان آرای بیشتری کسب کنید.

مهلت ارسال عکس تا تاریخ ۱۰ فروردین خواهد بود.

هدیه نفرات برتر، ۸ سفر خانوادگی به مشهد مقدس در ایام میلاد امام رضا (ع) خواهد بود که هشت عکس منتخب در روز ۱۲ فروردین، همزمان با روز جمهوری اسلامی معرفی خواهند شد.
 


انتهای پیام/
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما