کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

رییس دانشگاه علوم پزشکی مازندران و شهردار ساری هم کرونایی شدند

24 اسفند 1398 ساعت 19:45

دکتر موسوی رییس دانشگاه علوم پزشکی مازندران و عباس رجبی شهردار مرکز استان مبتلا به کرونا شدند.


به گزارش بلاغ،  معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی مازندران ابتلای رییس دانشگاه علوم پزشکی مازندران به کرونا را تایید کرد.

 حامد روحانی زاده معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی مازندران با تایید ابتلای رییس دانشگاه علوم پزشکی مازندران به کرونا گفت: با توجه به وجود برخی علائم به ویروس کرونا در رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران،  آزمایش‌های تست این ویروس دیروز از وی انجام و امروز ابتلا به کرونا در دکتر موسوی مثبت اعلام شد.
 
او افزود: حال عمومی دکتر موسوی رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران خوب است و  وی در منزل تحت قرنطینه خانگی قرار گرفته است.
 
با حکم استاندار مازندران معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی استان به عنوان جانشین وی در کارگروه مقابله با کرونا حضور می‌یابد.
 
دکتر موسوی دومین فرد از مجموعه مدیران دانشگاه علوم پزشکی مازندران است که به ویروس کرونا مبتلا شده است و پیش از این مهندس مکرمی مدیر نظارت بر مواد غذایی، آشامیدنی، آرایشی و بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی مازندران نیز به کرونا مبتلا و ۲۱ اسفند دعوت حق را لبیک گفته بود.
 
شهردار ساری هم کرونایی شد
 همچنین روابط عمومی شهرداری ساری از مثبت بودن تست کرونای عباس رجبی شهردار ساری خبر داد.
 
حسین مرتضوی مدیر روابط عمومی شهرداری ساری گفت: تست کرونای شهردار ساری دیروز به دلیل مشکوک بودن به کرونا انجام و نتیجه آن در آخر وقت دیشب مثبت اعلام شد.
 
او افزود: شهردار ساری با وجود مثبت بودن تست کرونا از امروز خود را در قرنطینه خانگی قرار داد اما مشغله کاری باعث شده است که همچنان در منزل پیگیر امور شهری باشد.
 
مرتضوی گفت:  تست کرونای همسر شهردار ساری نیز پیش از این مثبت اعلام شده بود.
 
رجبی شهردار ساری روز گذشته در جلسه بررسی آخرین وضعیت کرونا در استانداری مازندران نیز حضور داشت.
 
بر اساس گزارش ستاد اطلاع رسانی بیماری کرونا مازندران ۱۱۸۹ نفر تا عصر دیروز در استان به کرونا ویروس مبتلا شدند و از مجموعه مدیران استان نیز ابتلای رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران ، مدیرعامل جمعیت هلال احمر مازندران، مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری، فرماندار ساری و معاون سیاسی فرمانداری بابل مثبت اعلام شده است و همه  این افراد در قرنطینه خانگی و استراحت به سر می‌برند.


کد مطلب: 416120

آدرس مطلب :
https://www.bloghnews.com/news/416120/رییس-دانشگاه-علوم-پزشکی-مازندران-شهردار-ساری-هم-کرونایی-شدند

بلاغ نیوز
  https://www.bloghnews.com