تاریخ انتشاريکشنبه ۲۴ فروردين ۱۳۹۳ - ۲۰:۴۶
کد مطلب : ۴۱۶۰۹
رئیس سازمان اطلاعات مرکزی آمریکا با هویتی جعلی و به صورت کاملا محرمانه با سفر به اوکراین با مقامات دولت موقت کی‌یف گفتوگو کرد.
۰
plusresetminus
به گزارش بلاغ به نقل از تسنیم، یک منبع آگاه در پارلمان اوکراین به خبرگزاری اینترفکس روسیه گفته است، جان برینان رئیس سازمان سیا به تازگی به اوکراین سفری داشته و نشست های مختلفی با مقام های اوکراینی برگزار کرده است.
بر اساس این گزارش این مقام آگاه اوکراینی افزود، برینان با نامی غیر از هویت اصلی خود وارد اوکراین شده است. بنابر اطلاعات تایید نشده تصمیم برای سرکوب اعتراضات در شهر اسلاویانسک در شرق اوکراین و اعمال زور ضد تظاهرکنندگان با توصیه برینان صورت گرفته است.
اقدام شبه نظامیان مسلح در تصرف ساختمان‌های دولتی در شهر اسلاویانسک در ۱۵۰ کیلومتری مرز روسیه بحران در روابط مسکو و کی‌یف را وارد فاز و مرحله خطرناکی کرده است.
آمریکا نیز نسبت به ادامه تحرکات روسیه در مرزهای اوکراین هشدار داده و مسکو را به اعمال تحریم های جدید تهدید کرده است. ساختمان های دولتی دیگری نیز در شهرهای دونتسک و لوهاسنک مورد حمله شبه نظامیان مسلح قرار گرفته است.
غرب روسیه را به تلاش برای بی ثبات کردن منطقه متهم کرده تا بهانه ای برای اعزام نیروهای نظامی خود به دست آورد. ناتو تعداد نیروهای نظامی روسیه در مرزهای اوکراین را حدود ۴۰ هزار نفر ارزیابی کرده است.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

۱۹۵ هزار فعال صنفی مازندران در خطر محرومیت
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲
حجاب نماد سلامت و توازن
شنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴