تاریخ انتشارجمعه ۲۳ اسفند ۱۳۹۸ - ۲۳:۳۶
کد مطلب : ۴۱۶۰۳۳
سخنگوی صنعت برق کشور گفت: مشترکان خانگی که توان پرداخت ندارند و مشترکان تجاری که کسب و کار کوچک دارند تا اردیبهشت‌ماه فرصت دارند تا قبض برق خود را پرداخت کنند.
۰
plusresetminus
جزئیات تعویق پرداخت قبض برق اعلام شد
به گزارش بلاغ، مصطفی رجبی مشهدی با بیان اینکه تسهیلاتی برای مشترکان خانگی و مشترکان تجاری آمپری در نظر گرفته شده است، اظهار کرد: هدف ما این است که اولا به منظور کاهش ‌تردد خدمات غیرحضوری به تمام مشترکان ارائه دهیم و در عین حال شبکه به‌طور کامل پایدار باشد و در تامین برق اختلالی ایجاد نشود.


وی با تأکید بر اینکه برای این مهم تمهیدات لازم در نظر گرفته شده است، افزود: علاوه‌ بر این مسئله برای افرادی که درخواست خرید انشعاب جدید دارند مثل افرادی که به تازگی خانه ساختند برنامه‌هایی را در نظر گرفته‌ایم تا علاوه ‌بر انجام امور به‌صورت غیرحضوری پرداخت هزینه انشعاب نیز در سه قسط انجام شود.

سخنگوی صنعت برق کشور با‌ اشاره به برنامه در نظر گرفته شده برای پرداخت قبض برق، گفت: اعلام کردیم افرادی که توانایی پرداخت ندارند و موفق به انجام این کار نشده‌اند برق آنها به هیچ عنوان قطع نشود و این افراد تا اردیبهشت‌ماه فرصت دارند که قبض خود را پرداخت کنند اما در خواست ما از افرادی که توانایی دارند این است که حتما نسبت به پرداخت قبوض اقدام کنند.

رجبی مشهدی با بیان اینکه این شامل حال مشترکان تجاری نیز می‌شود، افزود: منظور از مصارف آمپری که در اطلاعیه منتشر شده آمده بود، مشترکانی هستند که میزان مصرف برق آنها کم است که شامل حال مشترکان تجاری کوچک همچون مغازه‌ها، سوپر مارکت‌ها یا تولیدی‌های کوچک می‌شود و این تسهیلات شامل حال کارخانه‌ای که تولید کافی دارد نخواهد شد.
 
منبع : ایسنا
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما