تاریخ انتشارجمعه ۲۳ اسفند ۱۳۹۸ - ۲۳:۲۵
کد مطلب : ۴۱۶۰۳۲
«محمد مداح» طلبه جوانی که روزهاست داوطلبانه در بیمارستان‌های قم مشغول خدمت به بیماران کرونایی است، دیروز در غم همسر و فرزند به دنیا نیامده‌اش داغدار شد، اما نگذاشت این داغ سنگین روحیه رفیقان جهادی و بیماران را متزلزل کند.
۰
plusresetminus
خلوت غریبانه طلبه جهادی در فراغ همسر و فرزند
به گزارش بلاغ، قریب یک ماه از ورود کرونا به کشورمان می‌گذرد. در این مدت در کنار تلاش ایثارگرانه کادر بهداشت و درمان کشورمان، انبوه جوانان جهادی و داوطلب در سراسر کشور مشغول خدمت داوطلبانه برای مبارزه با این بیماری هستند.
 
عده‌ای از این جوانان مشغول ضدعفونی کردن مداوم شهرها یا تهیه و توزیع مواد و تجهیزات بهداشتی در بین هموطنان و عده‌ای دیگر از جمله بسیاری از طلبه‌های جوان با حضور در بیمارستان‌ها از طریق انجام نظافت و ... خالصانه در حال خدمت به بیماران کرونایی هستند.

عده دیگری از طلبه ها در اوج اخلاص حتی پای کار انجام مراسم شرعی کفن و دفن جانباختگان کرونایی هم هستند.

اما دیروز خبر و تصویری در فضای مجازی منتشر شد که بسیار تاثربرانگیز بود.
یکی از فعالین فضای مجازی، با انتشار عکسی از یک طلبه جهادگر که در روزهای اخیر مشغول کمک و خدمت به بیماران کرونایی در یکی از بیمارستان‌های قم بوده نوشت: «از طلبه‌های جهادگر یکی از بیمارستان‌های قم است. همسر باردارش که در آی‌سی‌یوی همان بیمارستان بستری بوده، از دنیا رفته است. هم خودش و هم نوزادش که هرگز متولد نشد. رفته است یک گوشه خلوت را پیدا کرده و آرام گریه می‌کند تا روحیه بقیه مریض‌ها خراب نشود.»

این طلبه جهادی «محمد مداح» نام دارد. طلبه‌ای که با وجود بیماری همسر باردارش وقتی دید هموطنانش با یک بیماری سخت و شیوع خطرناک ویروس کرونا دست و پنجه نرم می‌کنند، همانند بسیاری دیگر از جوانان مذهبی و مومن و طلبه‌های پا به رکاب، وارد میدان شد و خالصانه به خدمت پرداخت.

این اولین‌بار نیست که این جوانان و طلبه‌های مخلص و بی‌ادعا در شرایط سخت کشور همچون وقوع حوادثی مانند سیل و زلزله یا اردوهای جهادی و ... آرامش و آسایش خود را فدای نشاندن یک لبخند بر لبان هموطنان محروم یا گرفتار خود می‌کنند بدون آنکه تصویری یا نامی از آنها در جایی ثبت و منتشر شود.

با وجود تمام تلاش خرابکارانه و مبتنی بر فریب و دروغ دشمن در فضای مجازی و شبکه‌های معاند و برخی کم‌لطفی‌ها در داخل، مردم قدر این نیروهای جهادی و از خود گذشته را می‌دانند و روز به روز این فرهنگ عظیم و پربرکت جهادی در کشور در حال گسترش و رونق گرفتن است.
بلاغ درگذشت همسر و فرزند طلبه جهادگر برادر عزیز جناب آقای «محمد مداح» را به ایشان تسلیت می‌گوید.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴
۱۹۵ هزار فعال صنفی مازندران در خطر محرومیت
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲