کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

سفر استانی روحانی به کردستان

24 فروردين 1393 ساعت 20:21

نماینده مردم شهرستان‌های سنندج، کامیاران و دهگلان در مجلس شورای اسلامی از سفر رئیس جمهور به استان کردستان در اواسط اردیبهشت ماه خبر داد.


به گزارش بلاغ به نقل از باشگاه خبرنگاران، نماینده مردم شهرستان‌های سنندج، کامیاران و دهگلان در مجلس شورای اسلامی از سفر رئیس جمهور به استان کردستان در اواسط اردیبهشت ماه خبر داد.
علوی گفت: با بیان اینکه رئیس جمهور در اواسط اردیبهشت ماه امسال برای بازدید از پروژه‌های عمرانی استان کردستان به این استان سفر خواهد کرد.

وی افزود:پس از بازگشت اعضای کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی نیز محمدباقر نوبخت معاون برنامه‌ریزی و نظارت رئیس جمهور تا دو روز دیگر به این استان سفر می‌کنند.
نماینده مردم شهرستان‌های کامیاران، سنندج و دهگلان در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: مشکلات رصد شده توسط اعضای کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی از پروژه‌های استان کردستان با حضور نمایندگان و معاونان رئیس جمهور بررسی می‌شود.

علوی با بیان اینکه کردستان با وجود ظرفیت و استعدادهای بالایی که دارد به دلیل کمبود اعتبار از گذشته تاکنون نتوانسته کارهای عمرانی سزاوار مردم استان را انجام دهد گفت:با پیگیری نمایندگان مردم در شورای اسلامی زمینه برای حضور اعضای کمیسیون عمران فراهم شد و اولین بازدید این کمیسیون در سال جدید از پروژه‌های استان کردستان است تا وضعیت پروژه‌ها در استان ارزیابی شود.


کد مطلب: 41603

آدرس مطلب :
https://www.bloghnews.com/news/41603/سفر-استانی-روحانی-کردستان

بلاغ نیوز
  https://www.bloghnews.com