تاریخ انتشاريکشنبه ۲۴ فروردين ۱۳۹۳ - ۲۰:۱۶
کد مطلب : ۴۱۶۰۲
جانشین سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به عقبه فتنه گفت: فتنه فقط در سال 88 نبود بلکه در روز چهلم آغاز جنگ تحمیلی نیز شاهد فتنه بودیم.
۰
plusresetminus
به گزارش بلاغ به نقل از فارس،  سردار علی فضلی بعدازظهر امروز در گردهمایی بزرگ بسیجیان دانشگاه شاهد که با عنوان «همایش بزرگ مشاءالله حزب‌الله» برگزار شد، با اشاره به نامگذاری سال جاری با عنوان «اقتصاد و رهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی» اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب با نامگذاری سال جاری حجت را بر ما تمام کردند و معظم‌له خودشان نخستین گام فرهنگی را در سال 93 برداشتند.

جانشین سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به حضور منور رهبر معظم انقلاب در منطقه مقدس شرق کارون و منطقه عملیاتی ثامن‌الحجج علیه‌السلام و شکستن حصر آبادان عنوان کرد: این منطقه مقدس از جمله مناطقی بود که در روزهای آغازین جنگ تحمیلی مورد اشغال دشمن قرار گرفت و با فرمان حضرت امام خمینی (ره) حصر آبادان شکسته شد و رزمندگان اسلام این منطقه را از دشمن پس گرفتند.

وی با اشاره به سفر رهبر معظم انقلاب به مناطق جنگی بیان داشت: برای حضور رهبر معظم انقلاب در مناطق جنگی چند نقطه پیشنهاد شد اما ایشان منطقه عملیاتی ثامن الحجج علیه‌السلام و مقبره 9 شهید گمنام که نخستین شهدای گمنام انقلاب دفاع مقدس بودند را در سالی که معطر به عطر فاطمی بود را انتخاب کردند.

فضلی در ادامه به تشریح خاطرات خود در روزهای نخستین جنگ تحمیلی از منطقه شرق کارون و مناطق عملیاتی ثامن الحجج علیه‌السلام پرداخت.

جانشین سازمان بسیج مستضعفین در ادامه با اشاره به وقایع سی و نهمین و چهلمین روز دفاع مقدس عنوان کرد: در همان روزهای نخستین جنگ تحمیلی برخی به‌دنبال انحراف رزمندگان از مناطق اصلی مورد هدف دشمن بودند و می‌خواستند با این اقدامات سخنان بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران معطل بماند اما به فضل خدا و با بصیرت و درایت فرماندهان و رزمندگان اسلام چنین نشد.

سردار فضلی تصریح کرد: فتنه فقط مختص به سال 88 نبود بلکه در چهلمین روز آغازین جنگ نیز ما شاهد فتنه بودیم.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما