توصیه‌های نماینده ولی فقیه مازندران درباره مقابله با کرونا:

شهروندان دید و بازدید عید نوروز را تعطیل کنند/ وحدت و انسجام خودمان را در این ایام نشان دهیم

تاریخ انتشارجمعه ۲۳ اسفند ۱۳۹۸ - ۰۰:۰۰
کد مطلب : ۴۱۵۹۵۰
نماینده ولی فقیه در مازندران با اشاره به روزهای پایانی سال و آغاز سال نو، گفت: در این اواخر سال توصیه می‌کنم اولا مسافران وارد استان نشوند ثانیا مردم صله‌رحم را تلفنی انجام دهند و نیازی نیست حتما رفت و آمدها باشد و به صورت تلفنی و فرستادن کمک‌ها می‌توانید صله‌رحم را انجام دهید.
۰
plusresetminus
شهروندان دید و بازدید عید نوروز را تعطیل کنند/ وحدت و انسجام خودمان را در این ایام نشان دهیم
آیت الله محمدباقر محمدی لائینی در گفت‌وگو با خبرنگار بلاغ از زحمات همه دست‌اندرکاران مبارزه با ویروس کرونا به خصوص اعضای ستاد مبارزه با ویروس کرونا و همچنین از همکاری مردم در این دفاع ملی صمیمانه تشکر و تقدیر کرد.
 
وی بیان کرد: باید در این ایام انسانیت، گذشت، انصاف، وحدت و انسجام خودمان را نشان دهیم و در غم و درد قشر ضعیف و کسانی که بیمار هستند و در معرض بیماری قرار دارند شریک باشیم.
 
نماینده ولی فقیه در مازندران با بیان این شعر "کجا بر خود کنم این درد هموار * که خوش باشم منو جمعی گرفتار" خاطرنشان کرد: آنچه گاها از احتکار مواد بهداشتی شنیده می‌شود و یا گرانفروشی آنها که قطعا بسیار ناچیز است اما در عین حال زیبنده ملت بزرگواری چون ملت ایران نیست در آن طرف قضیه شاهد ایثار، فداکاری و گذشت‌های بسیار گسترده و فراوان هستیم که باید از آنها تشکر کنیم.
 
لائینی تصریح کرد: همه خیرین، دست اندرکاران و همه کسانی که متمکن هستند همه باید پای کار بیاییند و برای مقابله با این ویروس کمک کنند.
 
وی با اشاره به روزهای پایانی سال و آغاز سال نو، افزود: در این اواخر سال توصیه می‌کنم اولا مسافران وارد استان نشوند ثانیا مردم صله‌رحم را تلفنی انجام دهند و نیازی نیست حتما رفت و آمدها باشد و به صورت تلفنی و فرستادن کمک‌ها می‌توانید صله‌رحم را انجام دهید.
 
لائینی گفت: امسال وقتی نماز جمعه را تعطیل کردیم در این چند هفته جماعت تعطیل شد، اعتکاف‌ها تعطیل شد و رهبر معظم انقلاب سخنرانی خود در ابتدای سال در مشهد را لغو کردند بنابراین مساله دید و بازدیدهای عید هم باید قطعا تعطیل شود.

امام جمعه ساری مردم را به رعایت توصیه‌ها و دستورالعمل‌های مسئولان در خصوص پیشگیری و جلوگیری از آلودگی به ویروس کرونا توصیه کرد.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴
۱۹۵ هزار فعال صنفی مازندران در خطر محرومیت
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲