تاریخ انتشارچهارشنبه ۲۱ اسفند ۱۳۹۸ - ۰۵:۵۳
کد مطلب : ۴۱۵۸۵۷
باشگاه پرسپولیس 24 ساعت پرخبر را پشت‌سر گذاشت، در شرایطی که همه چیز آرام به نظر می‌رسید محمد حسن انصاری‌فرد حوالی 2 صبح سه‌شنبه از مدیرعاملی این باشگاه استعفا کرد.
۰
plusresetminus
کناره‌گیری شبانه مدیرعامل پرسپولیس انصاری فرد: برای وزیر ورزش و هیئت مدیره غریبه بودم!
به گزارش بلاغ، بامداد سه شنبه اپلیکیشن باشگاه پرسپولیس خبری را منتشر کرد مبنی بر اینکه حسین قدوسی مدیر روابط عمومی باشگاه دیگر سمتی نخواهد داشت. آنهایی که فوتبال را از نزدیک دنبال می‌کنند می‌دانند که قدوسی یار قدیمی محمدحسن انصاری‌فرد در طول سالیان بوده و طبعا تصمیم هیئت مدیره بی‌پاسخ نخواهد ماند.
دقایقی پس از انتشار این خبر محمدحسن انصاری فرد مدیرعامل باشگاه پرسپولیس روی خط برنامه فوتبال برتر آمد و ضمن انتقاد از وزیر ورزش و اعضای هیئت مدیره با به زبان آوردن برخی کلمات از جمله اینکه به او توهین و جسارت شده و رفتنش به سود پرسپولیس خواهد بود استعفای شفاهی خود را از باشگاه پرسپولیس اعلام کرد.
انصاری فرد در این برنامه گفت: درگیری‌هایی که ما با اعضای هیئت‌مدیره داشتیم خیلی زیاد بود اما من همیشه گفتم به خاطر آرامش پرسپولیس نمی‌خواستم هواداران مطلع شوند اما کار را به جایی رساندند که دیگر جای ماندن نیست. مدیرعاملی که نتواند یک مدیر روابط عمومی را بگذارد و هنوز هم بعد از 6 ماه و خرده‌ای عضو هیئت‌مدیره نشدم و این عضو با رفتن آقای عرب خالی است، نشان می‌دهد ماجرا چیست.
وی افزود: این باشگاه مبارک خودشان باشد و من علیرغم اینکه در این 7-8 ماه خیلی با آقای قدوسی و سایر دوستان به صورت شبانه‌روزی و تمام وجود، برای باشگاه و هواداران تلاش کردیم و در هیئت‌مدیره خیلی به من اهانت‌های مختلفی شد که من صورتم را با سیلی سرخ نگه داشتم. آقای‌هاشمی 6 جلسه غیبت داشتند و وقتی می‌‌آمدند خیلی وقیحانه بی‌ادبی و توهین می‌کرد. به آقای وزیر گزارش دادم که این هیئت‌مدیره نمی‌خواهد ما کار کنیم و 4 چرخ باشگاه را فلج کردند، ما زیر ساخت باشگاه را درست کردیم، الان درآمدزایی خوبی است و نمی‌دانم از طرف چه مقامی بوده رفتیم دیدیم در این موضوعات از جمله بانک گردشگری را بستند.

انصاری فرد با تاکید بر استعفای خود گفت: سه ماهی که آقای رسول پناه آمد، فهمیدم که آقای وزیر مسائل را با ایشان چک می‌کرد و با من ارتباطی نداشت. جلسه مخفیانه بدون من تشکیل می‌داد و این همه چیز را نشان می‌دهد، من به آقای وزیر می‌گویم اگر به من اعتقاد نداشتید چرا این کار را کردید. اعضای هیئت مدیره می‌گویند که وزیر از شما حمایت نمی‌کند و هر چیزی از دهنشان در می‌آیند به من می‌گویند.

او درباره احتمال بازگشت خود عنوان کرد: به دلیل جسارت‌هایی که می‌شود و از سوی دیگر، حمایت‌هایی که وزیر از هیئت مدیره دارد، کاملا نشان می‌دهد که هیئت مدیره باشگاه مستقیما با آقای وزیر هماهنگ هستند و بنده این وسط با وجود تلاش‌هایی که انجام دادم، یک غریبه هستم. شاید در آن جریانی که آقای برانکو رفت، تصورشان این بود که یک انصاری‌فرد باید بیاید تا آرامش را در پرسپولیس حاکم کند.

واکنش رئیس‌هیئت مدیره
 به صحبت‌های انصاری فرد

صبح سه شنبه رسول پناه رئیس‌هیئت مدیره پرسپولیس در گفت‌و‌گو با پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان گفت: بنای کار حفظ اعتماد هواداران و سرمایه مادی و معنوی آنهاست و در این مورد با کسی تعارف نداریم. ما هم از رسانه‌ها در جریان استعفای مدیرعامل سابق قرار گرفتیم و در جلسه هیئت مدیره سرپرست مدیرعاملی مشخص می‌شود.

وی افزود:هواداران ذره‌ای نگران نباشند پرسپولیس مقتدر و با شفافیت و صحت اداره می‌شود و اجازه نمی‌دهیم با هیاهو و شایعه امنیت روانی باشگاه و هواداران را بر هم بزنند.
 رئیس‌هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس درباره ادعای دخالت وزارت ورزش در امور باشگاه گفت: تا قبل از واگذاری که اراده دولت و وزارتخانه است ما قانونا مسائل کلان خود و حسابرسی و موارد نظارتی را با وزارتخانه هماهنگ می‌کنیم ولی این نهاد هیچ دخالت مدیریتی ندارد و هیئت مدیره پرسپولیس مستقل و با برنامه کارها را پیش می‌برد.

هاشمی سرپرست می‌شود؟
عصر روز گذشته جلسه هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس برگزار شد. در این جلسه اعضای هیئت‌رئیسه با استعفای انصاریفرد مخالفت کردند و خواستار بازگشت وی به باشگاه شدند. قرار است هیئت مدیره تا شامگاه سه شنبه منتظر بازگشت انصاریفرد بماند و در صورت برنگشتن وی تصمیم جدیدی بگیرد.

مخالفت هیئت مدیره با استعفای انصاری فرد در شرایطی بود که خبرگزاری مهر در خبری مدعی شد هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس در شرایطی بااستعفای انصاری‌فرد مخالفت کرد که خوب می‌داند وی با توجه به حجم بالای دلخوری‌ها و اختلافاتی که با اعضا دارد، حاضر به بازگشت نیست. با این حال مخالفت صوری هیئت مدیره با این استعفا در راستای برداشتن فشار انتقادات هواداران از روی دوش هیئت مدیره است.

با این حال اعضای هیئت مدیره سرپرست مدیرعاملی باشگاه را نیز مد نظر قرار‌داده‌اند و در صورتی که انصاری‌فرد تا سه‌شنبه شب پاسخ مثبتی برای بازگشت ندهد- که نمی‌دهد- مهرداد‌هاشمی به عنوان گزینه جانشینی وی معرفی خواهد شد.‌هاشمی سابقه مدیرعاملی باشگاه سایپا را دارد و عضو هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس نیز هست.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

عملیات وعده صادق، آغازی بر یک پایان
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
قرآن و روش‌های تربیتی
چهارشنبه ۲۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲
حجاب نماد سلامت و توازن
شنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴
«حجاب» امنیت‌آفرین و آرامش‌بخش
جمعه ۲۴ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷