رئیس اداره فنی و حرفه‌ای بابلسر خبر داد

تولید بیش از 10 هزار ماسک بهداشتی در بابلسر

تاریخ انتشارچهارشنبه ۲۱ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۴
کد مطلب : ۴۱۵۸۵۰
رئیس اداره فنی و حرفه‌ای بابلسر از تولید بیش از 10 هزار ماسک بهداشتی در این شهرستان خبر داد و گفت: با برطرف شدن مشکلات موجود حجم انبوهی از تولید ماسک را خواهیم داشت.
۰
plusresetminus
تولید بیش از 10 هزار ماسک بهداشتی در بابلسر
ایمان حسن‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار بلاغ اظهار کرد: در پی بروز ویروس کرونا اقداماتی از سوی اداره فنی و حرفه‌ای بابلسر با همکاری دستگاه‌های دیگر برای مقابله با شیوع این ویروس انجام گرفت.

وی خاطرنشان کرد: تاکنون بیش از 10 هزار ماسک بهداشتی تولید شده و همچنین روزانه 50 کاور بیمارستانی در آموزشگاه آزاد وابسته به فنی و حرفه ای بابلسر تولید می‌شود.

رئیس اداره فنی و حرفه ای بابلسر از تولید 100 کاور بیمارستانی نیز خبر داد و تصریح کرد: ماسک و کاور بیمارستانی که تاکنون در شهرستان تولید شده برای توزیع در اختیار سپاه قرار گرفته است.

حسن‌زاده یادآور شد: آموزشگاه‌های خیاطی و دوزندگی آزاد بابلسر از زمان شیوع کرونا ویروس در شهرستان همکاری خوبی با فنی و حرفه‌ای داشته‌اند که جای قدردانی دارد.

وی عنوان کرد: درحال حاضر مشکل اصلی ما در تولید ماسک و کاور بیمارستانی، نبود دوزنده و مواد اولیه نظیر پارچه و کِش مخصوص بوده که در صورت تأمین، تولید استمرار پیدا می‌کند.

رئیس اداره فنی و حرفه‌ای بابلسر گفت: در تلاش هستیم تا ماسک تولید شده به حجم انبوهی برسد تا از روزهای آینده توزیع رایگان ماسک بهداشتی را در بابلسر شروع کنیم.

انتهای پیام/
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

مردم  و حق اعتراض
جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
قرآن، برای تنها تلاوت یا عمل؟
پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴