تاریخ انتشارسه شنبه ۲۰ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۰
کد مطلب : ۴۱۵۷۴۳
کارشناس بیماری‌های واگیر اداره بهداشت و درمان شهرستان سوادکوه گفت:به تمام گزارشات مردمی نسبت به وجود افراد مشکوک در شهرستان روزانه رسیدگی می‌شود.
۰
plusresetminus
رسیدگی به گزارش‌های مردمی درباره افراد مشکوک به کرونا در سوادکوه
میثم رضوی در گفت‌وگو با خبرنگار بلاغ اظهار کرد: گشت مشترکی از اماکن حساس شهرستان انجام و تخلفات رصد و اخطاریه ها صادر می‌شود. 
 
کارشناس بهداشت محیط اداره بهداشت و درمان سوادکوه خاطرنشان کرد:آموزش نانوایی‌ها، آموزش مقابله با کرونا ویروس، آموزش روش صحیح گندزدایی حمل و نقل، ادارات، مدارس، پادگان و آموزش مسافران اتوبوس های ورودی استان در دستور کار کادر بهداشت محیطی قرار دارد.
 
هوشنگ شامانی نیز در گفت‌وگویی اظهار کرد: آموزش خانه به خانه روستایی و آموزش تماس  تلفنی ساکنین شهری در حال انجام است، به تمام گزارشات مردمی نسبت به وجود افراد مشکوک در شهرستان روزانه رسیدگی می‌شود. 
 
وی افزود: تیم‌های بهداشتی در دو شیفت صبح و عصر تب افراد مشکوک را گرفته تا در صورت علائم بالینی سریعاً رسیدگی شود.
 
این کارشناس بیماری واگیر اداره بهداشت و درمان شهرستان سوادکوه گفت: شهروندان می‌توانند با شماره تلفن ۴۲۴۲۱۴۷۷ واحد پیشگیری به صورت شبانه‌روز تماس بگیرند و گزارشات را ارسال کنند که مورد بررسی قرار می‌گیرد.
 
شامانی در پایان خاطرنشان کرد: تراکت‌های آموزشی تهیه و در بین شهروندان توزیع شده تا شهروندان آگاهی‌های لازم را بدست آورند، موارد مشکوک سرپایی در منازل به مدت 14 روز تحت کنترل قرار می‌گیرند و تب این افراد در نوبت صبح و شب گرفته می‌شود.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

۱۹۵ هزار فعال صنفی مازندران در خطر محرومیت
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲
حجاب نماد سلامت و توازن
شنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴