رئیس شورای اسلامی شهر قائمشهر؛

عملکرد میراث فرهنگی راضی کننده نیست

تاریخ انتشاريکشنبه ۲۴ فروردين ۱۳۹۳ - ۱۴:۳۷
کد مطلب : ۴۱۵۶۸
رئیس شورای اسلامی شهر قائمشهر با بیان اینکه از عملکرد میراث فرهنگی در انجام توافقات راضی نیستیم،گفت: بازسازی ساختمان موزه از سوی میراث فرهنگی نگرای هایی در این راستا بوجود می آورد.
۰
plusresetminus
عملکرد میراث فرهنگی راضی کننده نیست
به گزارش خبرنگار بلاغ ، رئیس شورای اسلامی شهر   قائمشهر صبح امروز در جلسه علنی شورا در خصوص  تبدیل  ساختمان قدیم شورا به ساختمان موزه از سوی میراث فرهنگی ، گردشگری و صنایع دستی ، گفت : طبق توافقی   که در دوره قبلی شورای اسلامی   شهر   انجام شد مصوب گردید این ساختمان طی مدت 9 ماه بازسازی و به عنوان ساختمان موزه افتتاح گردد .
حامد ابراهیمی با بیان اینکه طبق توافقات انجام شده این ساختمان بعد از افتتاح به شورا باز می گردد ،خاطرنشان کرد : متاسفانه مرمت و بازسازی ساختمان از سوی میراث فرهنگی ، گردشگری و صنایع دستی به کندی پیش می رود و دغدغه و نگرای هایی در این راستا بوجود می آورد.   وی با اشاره به اینکه تاکنون بازسازی های انجام شده توسط میراث فرهنگی از نظر فنی اصولی نبوده ، تصریح کرد : متاسفانه میراث فرهنگی بر اساس اصول فنی در بخش زیبا سازی و مرمت ضعیف عمل کرده و به بسیاری از قسمت های این ساختمان آسیب رسانده است .   رئیس شورای اسلامی شهر قائمشهر با بیان اینکه در توافقات گذشته مصوب شد بعد از اتمام مرمت این ساختمان فقط در اختیار موزه قرار گیرد ، گفت : متاسفانه علاوه بر اینکه بعد از گذشت مدت ها این مرمت صورت نگرفته بلکه از سوی میراث فرهنگی در خواست شده بخشی از این ساختمان به اداره میراث فرهنگی،گردشگری و صنایع دستی تبدیل شود .   ابراهیمی با بیان اینکه با میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی در روز های آینده جلساتی در این راستا انجام میگردد ، افزود : به مدت یک هفته به ادره میراث فرهنگی گردشگری وصنایع دستی اجازه تا این ساختمان را تخلیه کند. تخلیه داده می شود   وی با بیان اینکه از عملکرد میراث فرهنگی در انجام توافقات راضی نیستیم ، گفت : طبق توافقات گذشته این ساختمان باید بعد از مرمت فقط تبدیل به ساختمان موزه شده به شورا و شهرداری قائم شهر تحویل داده شود .   رئیس شورای اسلامی شهر قائمشهر در پایان گفت : همچنین شورا و شهرداری بازسازی و مرمت ساختمان را برعهده می گرد تا در آینده نزدیک شاهد افتتاح ساختمان موزه قائم شهر باشیم .
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خشم؛ پسندیده یا ناپسند؟
دوشنبه ۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۳:۵۷
سپاه الگویی برای انقلاب‌های آینده جهان
دوشنبه ۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
پایبندی بانوان به اجرای قانون حجاب و عفاف
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۶:۵۵
عملیات وعده صادق غرورآفرین و مقتدرانه بود
دوشنبه ۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۳:۱۸
اقدامات سپاه مایه سربلندی ملت ایران شده است
دوشنبه ۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۲:۱۷
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴