تاریخ انتشاريکشنبه ۱۸ اسفند ۱۳۹۸ - ۲۳:۴۵
کد مطلب : ۴۱۵۶۶۰
قهرمان سابق تکواندو جهان به بیان شرایط کاری خود در کرواسی پرداخت و تاکید کرد ایران از امن‌ترین کشورها است.
۰
plusresetminus
قهرمان سابق تکواندوی جهان: هر جا آمریکا باشد جنگ و ناامنی است
به گزارش بلاغ، یوسف کرمی تکواندو کار سابق تیم ملی ایران و سرمربی یکی از تیم‌های باشگاهی کرواسی در گفت‌و‌گویی با سایت دالماپورتال اظهار داشت: من تکواندو را چهار سال پیش تمام کردم و دوست داشتم مربی شوم و پیشنهادهایی از چین و سریلانکا و چندین کشور داشتم ولی کرواسی را انتخاب کردم چون پول برای من مهم نبود و کرواسی استعدادهای خیلی خوبی دارد و مثل ایران است.

دارنده مدال برنز المپیک 2004 آتن و قهرمان دو دوره جهان با تاکید بر اینکه رفتنش از ایران سیاسی نیست، گفت: ایران کشور امنی است و از امن‌ترین کشورها است. هر جا آمریکا نباشد جنگی نیز نیست. اگر غیر از این بود که همسر و فرزندانم را در ایران نمی‌گذاشتم. الان بی‌صبرانه منتظر همسر و دو فرزندم هستم.

او در پاسخ به این سؤال که به مربیگری در تیم ملی کرواسی فکر می‌کند، گفت: بله من این هدف را دارم و دوست دارم به این جایگاه برسم.

کرمی در پایان گفت: کرواسی فوتبال قوی دارد و من دوست دارم فوتبال را دنبال کنم. امثال لوکا مودریچ، راکیتیچ و پرسیچ در ایران بسیار شناخته شده هستند و این افراد می‌توانند الگوی کودکان شما باشند. مربی‌هایی چون بلاژویچ و برانکو ایوانکویچ و چندین مربی کروات دیگر در ایران بودند. البته برانکو محبوب‌تر از همه است. او در پرسپولیس معجزه کرد و افتخارات زیادی کسب کرد و بسیار محبوب است طوری که نمی‌تواند در خیابان‌های ایران به راحتی قدم بزند. من افتخار ملاقات با او را داشتم و می‌دانم به خاطر قهرمانی‌هایی که با پرسپولیس کسب کرد چه مربی بزرگی است و در کل محبوب‌ترین کروات ایران است.
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آمریکا مضحکه کارشناسان جهان شد
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۰۰
عملیات وعده صادق، آغازی بر یک پایان
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
۱۹۵ هزار فعال صنفی مازندران در خطر محرومیت
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲
حجاب نماد سلامت و توازن
شنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴