تاریخ انتشارشنبه ۱۷ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۸
کد مطلب : ۴۱۵۵۶۹
فرمانده سپاه کربلا مازندران گفت: کم‌هزینه‌ترین، ساده‌ترین و موثرترین راه مقابله با شیوع ویروس کرونا، ماندن در خانه است و حدالمقدور هم مردم و هم مسئولان باید راهکارهای جایگزین را برای تامین مایحتاج پیش‌بینی کنند.
۰
plusresetminus
«ماندن در خانه» موثرترین راه مقابله با شیوع ویروس کروناست/نیروهای دلسوز بسیجی با روحیه جهادی علیه کرونا به میدان آمدند
سردار محمدحسین بابایی در گفت و گو با خبرنگار بلاغ اظهار کرد: بنا بر اظهارات متخصصین بهداشت و درمان امروز ضروری‌ترین موضوع پیشگیری از سرایت بیماری و انتشار ویروس کرونا است.

وی با اشاره به اینکه این بیماری در تماس حضوری مردم با هم، حضور در بازار، وسایل نقلیه عمومی، فروشگاه ها و غیره به انتقال ویروس سرعت می‌دهد، تصریح کرد: بنابراین کم‌هزینه‌ترین راه مقابله و ساده‌ترین و موثرترین راهکار، ماندن در منزل است و حدالمقدور هم مردم و هم مسئولان باید راهکارهای جایگزین را برای تامین مایحتاج پیش‌بینی کنند.

فرمانده سپاه کربلا مازندران افزود: پیشنهاد سپاه کربلا مشارکت عمومی مردم در امر پیشگیری با راه‌های مختلف از جمله کاهش تردد در معابر عمومی است.

بابایی خاطرنشان کرد: بدیهی است ما نیز تلاش می‌کنیم با کمک به وزارت بهداشت و درمان و قرارگاه پدافند زیستی در استان و شهرستان‌ها نقش موثری را در این مهم داشته باشیم.

وی گفت: تصمیمات اجرایی خوبی تاکنون گرفته شده است و همه رده‌های سپاه و بسیج و نیروهای دلسوز بسیجی در شهر و روستا با روحیه جهادی علیه کرونا به میدان آمدند.

فرمانده سپاه کربلا مازندران مهم‌ترین اقدامات سپاه و بسیج را کمک به تولید و تامین نیازهای مراکز درمانی و عموم مردم به مواد بهداشتی ماسک، دستکش و تولید لباس‌های مورد نیاز پرستاران و بیماران با مجوز از مسئولان دانشگاه علوم پزشکی استان اعلام کرد.

بابایی ضدعفونی معابر و اماکن عمومی شهرها و روستاها، ضدعفونی کردن وسایل نقیله عمومی و فروشگاه ها، آموزش مردم در فضای مجازی و توزیع بروشورهای آموزشی در بین مردم را از دیگر اقدامات مهم برشمرد و گفت: اجرای برنامه‌ها و طرح‌های پیشگیری از ویروس کرونا در استان برای ما بسیار حائز اهمیت است.

وی افزود: با هدف تسریع و افزایش اقدامات لازم در این زمینه برنامه‌ریزی‌های لازم انجام یافته و تمام تلاش و جدیت ما بر این است که بتوانیم ارائه خدمات به مردم را به بهترین شکل ممکن انجام دهیم.

فرمانده سپاه کربلا مازندران گفت: یکی از اقدامات اساسی و مهم برای بهبود شرایط موجود همکاری و تعامل همه‌جانبه خود مردم است که در صورت همکاری در این زمینه بدون شک شاهد کنترل وضعیت موجود خواهیم بود.

انتهای پیام/


 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

سینمای دفاع مقدس؛ محبوب و مهجور
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
چرا مجازات ارتداد سنگین است؟
چهارشنبه ۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰