یک بام و دو هوای استانداری مازندران در انتصاب فرمانداران!

دخالت افراد صاحب نفوذ در مهره چینی های سیاسی / خدمت یا قدرت؟

تاریخ انتشاريکشنبه ۲۴ فروردين ۱۳۹۳ - ۱۱:۰۴
کد مطلب : ۴۱۵۴۹
استانداری مازندران در دو انتصاب اخیر-فرماندار جدید محمودآباد با دخالت احمد ناطق نوری و انتصاب فرماندار نور با هماهنگی عبدالوحید فیاضی-نتوانست نمره قبولی را بدست آورد.
۰
plusresetminus
دخالت افراد صاحب نفوذ در مهره چینی های سیاسی / خدمت یا قدرت؟
به گزارش بلاغ، علیرضا یونسی با اشاره به عملی شدن وعده استاندار مبنی بر انتخاب فرماندار بومی گفت:علی‌رغم اختلاف نظر نماینده شهرستان با انتخاب فرماندار جدید با برگزاری جلسات مختلف نتیجه این شد تا فردی آشنا به منطقه و بومی و دارای سوابق مدیریتی خوب انتخاب شود که امروز شاهد معارفه وی هستیم.
هر چند معاون استاندار مازندران از دخالت نماینده محمودآباد و نور سخن گفت؛اما نگفت که نقش نماینده سابق این حوزه انتخابیه در انتصاب فرماندار جدید چقدر تاثیرگذار بوده است؟!و دلایل مخالفت یا به تعبیر یونسی اختلاف نظرعبدالوحید فیاضی چیزی غیر از دخالت یا اعمال فشار احمد ناطق نوری برای انتصاب سیف الله فرزانه بوده است؟!
 آنچه مسلم است استانداری مازندران در دو انتصاب اخیر-فرماندار جدید محمودآباد با دخالت احمد ناطق نوری و انتصاب فرماندار نور با هماهنگی عبدالوحید فیاضی-نتوانست نمره قبولی را بدست آورد.
مردم انتظار دارند فرماندارانی قوی و کارآمد به عنوان نمایندگان عالی دولت در شهرستان ها گمارده شوند و خروج انتصاب ها خصوصا در مواردی مهم سیاسی و عالی در شهرستان ها از مسیر اصلی آن و دخالت افراد صاحب نفوذ سیاسی زیبنده دولت تدبیر و امید نیست.
از«یونسی»هم به عنوان رئیس شورای اطلاع رسانی دولت در استان انتظار می رود در خصوص این دو انتصاب و نحوه چینش فرمانداران این دو شهرستان با نظر نمایندگان فعلی و سابق به رسانه ها و افکار عمومی پاسخی شفاف دهد.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

feedback
Iran, Islamic Republic of
سید محسن
جای بسی تعجب است واقعا..
انگار نه انگار مردم به دولت تدبیر و امید رای دادند.. بابا اگه ما نخواهیم از نظرات نمایندگان مجلسی که در ایام انتخابات با رییس جمهور منتخب بیگانه بودند استفاده کنیم چه کسی رو باید ببینم. بس کنید دیگه. بزارید عوامل استان کارشون رو انجام بدن. حالا یه نماینده و امام جمعه ناراحت شدن اصلا برا ما مردم مهم نیست.
feedback
Iran, Islamic Republic of
علی
یونسی جان دمت گرم. معلومه که خیلی سازماندهی شده با مسایل برخورد می کنی.
feedback
Iran, Islamic Republic of
سید ابراهیم
با عرض سلام، عارضم خدمت شما که آقای فرزانه پیمان اخوت و برادری از اولی که شهردار محمودآباد بود یعنی 20 سال پیش با ناطق جان بست و همه کس و کار فرزانه توسط ناطق جان رئیس و روسای ادارات و شرکتها و اصولا هر کسی که منتسب به فرزانه باشند توسط ناطق کاره ای شدند (گور بابای بقیه اصلش اینه که اونها تامین باشند و بر سرکار .... )در انتخابات شورا امثال هم برادرزاده و خواهر زاده فرزانه که از قضا برادرزاده فرزانه مدیر مالی نارنجستان ( همان هتلی که منطقه آزاد در شهرستان هست با کمک ناطق شدند عضو شورا عموجان و همان دائی جان بشود شهردار اما برای اینکه فرزانه قبلا در سمت شهرداری خاطره بسیار بدی بخوانید(مالی) برجای گذاشت مابقی اعضای شورا به او رای ندادند ناطق هم نمی توانست ببیند سیف الله برادرش بیکار بماند تمام قدرتش را بکار بست و او را فرماندار کرد..اقای یونسی هم چون درجریان کار فرزانه بود و با تمام بی رغبتی تمام مجبور شد به این انتصاب تن بدهد چون رئیس ناطق دستور بدهد اینها هم سمعا و طاعتا باید اجرا کنند ..
قرآن، برای تنها تلاوت یا عمل؟
پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
فقـر و غنــا در اسلام
چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴