تاریخ انتشاريکشنبه ۲۴ فروردين ۱۳۹۳ - ۱۰:۴۰
کد مطلب : ۴۱۵۴۵
رئیس کمیته جستجوی مفقودین کشور گفت: دولت فعلی بدون دلیل اقدام به حذف ۲۴ میلیارد ریال از بودجه احداث پارک موزه دفاع مقدس استان کرده است.
۰
plusresetminus
دولت روحانی بودجه احداث پارک موزه مازندران را حذف کرد!
به گزارش بلاغ،سردار سید محمد باقرزاده ظهر امروز در دیدار مسئولان پارک موزه دفاع مقدس مازندران با نماینده ولی فقیه در استان اظهار کرد: در سال جدید باید با روحیه جهادی و عزم ملی به پیشرفت دست پیدا می کنیم.
وی به حذف بودجه 24 میلیاردی برای ساخت پارک موزه دفاع مقدس اشاره کرد و افزود: مجمع نمایندگان مازندران باید بودجه ای که از مصوبات هیئت دولت در استان بوده، از دولت جدید مطالبه کنند.
رئیس کمتیه جستجوی مفقودین کشور به مشکلات و موانع احداث این مرکز فرهنگی در استان اشاره کرد و گفت: متاسفانه فعالیت ساخت  پارک موزه دفاع مقدس در استان تک قطبی است.
باقرزاده افزود: همه دستگاه ها باید کمک کنند تا ساخت این مرکز فرهنگی از حالت تک قطبی خارج شود.
وی با بیان اینکه مشارکت در ساخت پارک موزه دفاع مقدس به صورت همگون دیده نمی شود، افزود: همه دستگاه ها باید در ساخت این مرکز فرهنگی همکاری کنند.
باقرزاده از کاشت 100 نخل در پارک موزه دفاع مقدس استان خبر داد و گفت: در آینده نزدیک 200 نخل در نخلستان این مرکز کاشته می شود.
رئیس کمیته جستجوی مفقودین کشور، ساخت پارک موزه دفاع مقدس در استان را مهم ترین پروژه فرهنگی در استان دانست و گفت: در سالی که مزین به مقوله فرهنگ بوده، بودجه بیشتری برای احداث این مرکز فرهنگی در استان اختصاص یابد.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

feedback
Iran, Islamic Republic of
ناشناس
حسن کلید ساز اومده ببین چه با ناز اومده ..
feedback
Iran, Islamic Republic of
q
آدمای بی ملاحضه!
.
.
.
روحانی مچکریم!
feedback
Iran, Islamic Republic of
l
دقت بفرمایید! ملاحظه جانم.
مچکریم
feedback
Iran, Islamic Republic of
فربد
کلید روحانی فقط داره در های مازندران رو قفل میکنه ..اعتدالیون مازندران هم انگار نه انگار ..این از خوش خدمتی مازندران به روحانی ...
feedback
Iran, Islamic Republic of
قائمشهر
آقای ربیع فلاح روحانی که تموم بودجه ها ی مازندران رو حذف کرد دیگه چی مونده که حذف نکرده ..
feedback
Iran, Islamic Republic of
ناشناس
مردم به حقوق دان رای دادند نه به یک سرهنگ ..کی میخواید بفهمید...پارک موزه شکم مردم رو سیر نمی کنه بجز شکم سرهنگ ها..!!!!