تاریخ انتشارسه شنبه ۱۳ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۵
کد مطلب : ۴۱۵۲۸۳
ترس از شیوع ویروس کورنا، برگزاری بیست و دومین جشنواره بین‌المللی مستند سالونیکا در کشور یونان را به زمان دیگری موکول کرد.
۰
plusresetminus

به گزارش بلاغ، به نقل از هالیوود ریپورتر، در فاصله تنها چند روز به آغاز بیست و دومین جشنواره مستند سالونیکا، مسئولان برگزاری این رویداد سینمایی تصمیم گرفتند در پی افزایش نگرانی‌های بین‌المللی در خصوص شیوع ویروس کرونا، برگزاری جشنواره را به زمان دیگری موکول کنند. 
این رویداد سینمایی مستند قرار بود از تاریخ ۵ تا ۱۵ مارس (۱۵ تا ۲۵ اسفند) برگزار شود. 
مسئولان جشنواره مستند سالونیکا در بیانیه‌ای اعلام کرد که امنیت و سلامت کارکنان، مخاطبان جشنواره، ساکنین شهر و میهمانان یونانی و بین‌المللی در اولویت قرار دارد و به همین دلیل جشنواره در اواخر می (اوایل ژوئن) برگزار خواهد شد. 
جشنواره مستند سالونیکا در یونان تنها یکی از رویدادهایی است که به سبب شیوع ویروس کرونا به تعویق افتاده است. جشنواره فیم هنگ‌کنگ نیز که قرار بود در فوریه برگزار شود به زمانی بین ماه مارس تا اوت موکول شد و هفته گذشته جشنواره «خاور دور» در ایتالیا هم تاریخ برگزاری بیست و دومین دوره خود را از ۲۴ می تا ۲ آوریل به ۲۶ ژوئن تا ۴ جولای تغییر داد. 
زمزمه‌هایی نیز درباره تغییر در تاریخ برگزاری هفتاد و سومین دوره جشنواره فیلم کن نیز شنیده می‌شود اما مسئولان این جشنواره معتبر سینمایی اعلام کردند برای تصمیم گیری در این باره هنوز خیلی زود است. 
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

قرآن، برای تنها تلاوت یا عمل؟
پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
فقـر و غنــا در اسلام
چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴