تاریخ انتشارشنبه ۱۰ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۰
کد مطلب : ۴۱۵۰۳۹
سرپرست دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز گفت: در جایگاه های سوختگیری(بنزین و گاز) تنها متصدیان جایگاه‌ها آن هم با رعایت نکات بهداشتی مجاز به استفاده از دستگیره نازل هستند و شهروندان نباید تماسی با نازل‌ها داشته باشند.
۰
plusresetminus
به گزارش بلاغ، فرهاد ابول‌نژادیان در جمع خبرنگاران با اشاره به چهارمین جلسه ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا و در تشریح مصوبات آن اظهار کرد: در راستای کاهش خطر احتمال شیوع کرونا، تمامی مراکز تجمع فرهنگی و سینمایی در سطح استان خوزستان از قبیل سینماها، کنسرت‌ها و تئاترها تا ۱۶ اسفند ماه تعطیل و کلیه مسابقات ورزشی بدون تماشاگر برگزار می‌گردد.

وی افزود: همچنین تمامی اماکن متبرکه زیارتی استان تا اطلاع ثانوی غیر قابل دسترسی و زیارت و ادای سلام و احترام با عبور از صحن متبرکه این بزرگواران با زدن ماسک و شستشوی دست قبل از ورود و با هدایت خدام و بدون توقف امکان پذیر می‌باشد.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز عنوان کرد: در جایگاه های سوختگیری(بنزین و گاز) نیز تنها متصدیان جایگاه‌ها آن هم با رعایت نکات بهداشتی مجاز به استفاده از دستگیره نازل هستند و شهروندان گرامی نباید تماسی با نازل‌ها داشته باشند.

ابول نژادیان در خطاب به شهروندان گفت: از هم استانی های گرامی درخواست می شود تا جهت پیشگیری از احتمال ابتلا به این بیماری؛ ضمن رعایت بهداشت فردی، حدالمقدور از حضور در اماکن عمومی پرهیز نمایند.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

عملیات وعده صادق، آغازی بر یک پایان
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
قرآن و روش‌های تربیتی
چهارشنبه ۲۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
۱۹۵ هزار فعال صنفی مازندران در خطر محرومیت
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲
حجاب نماد سلامت و توازن
شنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴