کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

مردم از دستگیره نازل در جایگاه‌های سوختگیری استفاده نکنند

10 اسفند 1398 ساعت 10:20

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز گفت: در جایگاه های سوختگیری(بنزین و گاز) تنها متصدیان جایگاه‌ها آن هم با رعایت نکات بهداشتی مجاز به استفاده از دستگیره نازل هستند و شهروندان نباید تماسی با نازل‌ها داشته باشند.


به گزارش بلاغ، فرهاد ابول‌نژادیان در جمع خبرنگاران با اشاره به چهارمین جلسه ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا و در تشریح مصوبات آن اظهار کرد: در راستای کاهش خطر احتمال شیوع کرونا، تمامی مراکز تجمع فرهنگی و سینمایی در سطح استان خوزستان از قبیل سینماها، کنسرت‌ها و تئاترها تا ۱۶ اسفند ماه تعطیل و کلیه مسابقات ورزشی بدون تماشاگر برگزار می‌گردد.

وی افزود: همچنین تمامی اماکن متبرکه زیارتی استان تا اطلاع ثانوی غیر قابل دسترسی و زیارت و ادای سلام و احترام با عبور از صحن متبرکه این بزرگواران با زدن ماسک و شستشوی دست قبل از ورود و با هدایت خدام و بدون توقف امکان پذیر می‌باشد.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز عنوان کرد: در جایگاه های سوختگیری(بنزین و گاز) نیز تنها متصدیان جایگاه‌ها آن هم با رعایت نکات بهداشتی مجاز به استفاده از دستگیره نازل هستند و شهروندان گرامی نباید تماسی با نازل‌ها داشته باشند.

ابول نژادیان در خطاب به شهروندان گفت: از هم استانی های گرامی درخواست می شود تا جهت پیشگیری از احتمال ابتلا به این بیماری؛ ضمن رعایت بهداشت فردی، حدالمقدور از حضور در اماکن عمومی پرهیز نمایند.


کد مطلب: 415039

آدرس مطلب :
https://www.bloghnews.com/news/415039/مردم-دستگیره-نازل-جایگاه-های-سوختگیری-استفاده-نکنند

بلاغ نیوز
  https://www.bloghnews.com