تاریخ انتشارجمعه ۹ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۰
کد مطلب : ۴۱۴۹۹۱
نماینده بروجرود در مجلس با بیان اینکه آمریکایی‌ها بنا دارند به بهانه ویروس کورنا شکاف را بین مردم، مسئولین و حاکمیت ایجاد کنند، گفت: آنها به دنبال آن هستند که جمهوری اسلامی را عامل گسترش آن در منطقه نشان دهند و بنا دارند تا با عملیات روانی خاصی ارتباط ایران با کشورهای همسایه، منطقه و دنیا را محدوده کرده اقتصادمان را مختل کنند.
۰
plusresetminus

به گزارش بلاغ، عباس گودرزی نماینده مردم بروجرود در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو ، درباره عملیات روانی غرب و رسانه‌های آنان علیه جمهوری اسلامی به بهانه کرونا اظهار داشت: غرب، آمریکا و استکبار جهانی به دنبال آن هستند تا از هر فرصتی استفاده کرده و به جمهوری اسلامی ضربه بزند و می‌کوشند با اقدامات رسانه‌ای به بهانه ویروس کرونا پازل تحریم‌های خود علیه جمهوری اسلامی را کامل کنند.
نماینده مردم بروجرود در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد:‌ کرونا بخشی از جورچین و مهره و ابزار ایالت متحده برای ضربه زدن به ملت بزرگ ایران است.
** آمریکا به شکاف بین ملت و دولت و حاکمیت ایران با بهانه کروناست
گودرزی گفت: تحریم‌های ظالمانه و فلج‌کننده آمریکایی‌ها نتوانست جمهوری اسلامی و ملت را به زانو درآورد ولی قطعاً آنها دست از دشمنی برنداشته و می‌کوشند از هر فرصتی استفاده کرده و جمهوری اسلامی به زمین بزنند.
وی تصریح کرد:‌ آمریکایی‌ها بنا دارند به بهانه ویروس کورنا شکاف را بین مردم، مسئولین و حاکمیت ایجاد کنند در حالیکه ویروس کرونا در کل دنیا گسترش پیدا کرده است. این در حالی است که آمریکا و اروپا آمار صحیحی درباره میزان مبتلایان به کرونا در کشورهای خود را منتشر نمی‌کنند.
نماینده مردم بروجرود در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: منشأ  ایجاد کرونا در آزمایشگاه‌های غرب است اما آنها به دنبال آن هستند که جمهوری اسلامی را عامل گسترش آن در منطقه نشان دهند و بنا دارند تا با عملیات روانی خاصی ارتباط ایران با کشورهای همسایه، منطقه و دنیا را محدوده کرده اقتصادمان را مختل کنند.
** استکبار با شبکه‌های اجتماعی در موضوع کرونا علیه ایران
گودرزی بیان داشت: آمار و ارقام نشان می‌دهد که تعداد کشته‌ها و خساراتی که کرونا و آنفلوانزا به تعدادی از کشورهای آمریکایی و اروپایی وارد کرده بسیار بیشتراز کشورهای دیگر است؛ اما آنها می‌کوشند با استفاده از حربه رسانه با تسلط بر افکار عمومی دنیا وضعیت خود را مطلوب جای داده و جایگاه کشورهای دیگر را متزلزل کنند.
وی افزود:‌ استکبار جهانی با استفاده از شبکه‌های اجتماعی و قدرت رسانه به دنبال سمت و سو دادن به افکار عمومی علیه جمهوری اسلامی کنند.
نماینده مردم بروجرود در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: ما از دشمن جز خباثت و دشمنی انتظار دیگری نداریم ولی هنر ملت ایران هم مبارزه با بحران‌ها و عبور از آن است.
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

مهربانی بی‌پایان خداوند را مغتنم شماریم
سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۰۰
حجاب؛ تضمین سلامت زن در جامعه
دوشنبه ۲۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۰۰
عملکرد اقتصادی دولت در محک قضاوت
سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۱۴
خواسته مردم؛ کنترل گرانی در شلوغی بازار
دوشنبه ۲۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۰۸
ضرورت نگاه تحولی منتخبان به مجلس دوازدهم
يکشنبه ۲۷ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۱۲