تاریخ انتشارجمعه ۹ اسفند ۱۳۹۸ - ۰۸:۱۰
کد مطلب : ۴۱۴۹۵۶
بازیکن تیم فوتبال شهر خودرو با انتقاد شدید از داور دیدار تیمش برابر پرسپولیس گفت که داور همه کار برای سرخ‌پوشان در این بازی کرد.
۰
plusresetminus

به گزارش بلاغ، فرشاد فرجی، بازیکن تیم فوتبال شهر خودرو بعد از شکست تیمش برابر پرسپولیس اظهار کرد: به نظر من داوری در حد بازی بزرگ پرسپولیس و شهر خودرو نبود. این بازی شش امتیازی بود و تیم ما در کورس قهرمانی است و برای سهمیه می‌جنگد. باید داور بهتری انتخاب می‌کردند. مشکلی نیست اگر صحنه‌های ۵۰-۵۰ را به نفع پرسپولیس سوت بزند ولی داور صحنه‌هایی را هم که به نفع ما بود به نفع پرسپولیس سوت زد. بازیکنان پرسپولیس به داور فقط فحش ندادند اما ما با ملایمت هم حرف می زدیم، نمی شد. من به داور گفتم مگر نمی‌بینی؟ اگر این بد است من قبول می‌کنم.
او درباره اینکه پرسپولیسی ها هم اعتقاد داشتند یه ضربه پنالتی به نفع شان گرفته نشد هم گفت: پرسپولیسی‌ها به چه چیزی اعتقاد نداشتند؟ داور همه کار برای آن‌ها کرد. توپ به بیرون می‌رفت ما خودمان آن را به پرسپولیسی‌ها می‌دادیم و نیاز به سوت ایشان نبود.
فرجی درباره صحبت‌های حمیداوری مالک تیمش که گفته است برخی می‌خواهند پرسپولیس قهرمان شود هم توضیح داد: من نظری نمی‌دهم. اگر آقای حمیداوی گفته نظرش خیلی محترم است و حتما بهتر می‌داند. من درباره این بازی صحبت می‌کنم. داور خیلی با پرسپولیس مهربان بود. بحث پرسپولیس و استقلال و این حرف‌ها نیست. بحث سر این بازی است. اگر شهر خودرو سر مسائلی با فدراسیون مشکل دارد قشنگ بگویند نه اینکه سر ما را در چند بازی ببرند. در خانه خودمان متضرر می‌شویم.
او درباره شرایط تیمش در لیگ قهرمانان آسیا هم بیان کرد: کدام تیم از ایران می‌توانست برابر الهلال نتیجه بگیرد؟ یا برابر قهرمان ازبکستان؟ ما خیلی خوب بازی کردیم و می‌توانستیم پاختاکور را ببریم. گل دوم و سوم آن‌ها آفساید بود و خیلی موقعیت داشتیم. تیم ما جوان است و خیلی خوب کار می‌کند. نیم فصل دوم شرایط خوبی دارد. نیاز به حمایت بیشتری داریم و به نظرم یک سری چیزها تیم ما را دلسرد می‌کند. نیاز به یک سری حمایت ها داریم.
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

۱۹۵ هزار فعال صنفی مازندران در خطر محرومیت
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲
حجاب نماد سلامت و توازن
شنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴