تاریخ انتشارپنجشنبه ۸ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۹
کد مطلب : ۴۱۴۹۴۵
مدیرکل تعزیرات حکومتی مازندران با بیان اینکه تاکنون 20 پرونده تخلف با موضوع احتکار و گران‌فروشی در سطح استان تشکیل و در حال بررسی برای صدور حکم است؛ گفت: تاکنون دو داروخانه در بابل و بابلسر و دو واحد عرضه لوازم آرایشی و بهداشتی در بابل پلمب شده است.
۰
plusresetminus
تشکیل 20 پرونده تخلف احتکار و گران‌فروشی ماسک در مازندران/ 2 داروخانه و 2 واحد لوازم بهداشتی پلمب شد
یدالله ملکی در گفت‌وگو با خبرنگار بلاغ درباره آخرین اقدامات تعزیرات حکومتی مازندران در مقابله با محتکران و گران‌فروشان اظهار کرد: بازرسی‌ها مشترک تعزیرات حکومتی همراه با دستگاه‌های نظارتی چون سازمان صمت و اتاق‌های اصناف از سطح بازار، داروخانه‌ها و واحدهای عرضه لوازم آرایشی و بهداشتی در سطح استان در حال انجام است.

وی افزود: تاکنون 20 پرونده تخلف با موضوع احتکار و گران‌فروشی در سطح استان تشکیل و در حال بررسی برای صدور حکم است.

مدیرکل تعزیرات حکومتی مازندران خاطرنشان کرد: تاکنون دو داروخانه در بابل و بابلسر و دو واحد عرضه لوارم آرایشی و بهداشتی در بابل پلمب شده است.

ملکی ادامه داد: یک واحد عرضه در تنکابن نیز که برای آن تشکیل پرونده شده بود، ماسک‌ها ضبط و با قیمت مصوب در اختیار مردم قرار خواهد گرفت.

وی به محتکران و گران‌فروشان هشدار داد: از آن‌جا که در شرایط کنونی، احتکار و گران‌فروشی جدا از تخلف صنفی یک کار غیر اخلاقی و غیر انسان دوستانه است، در صورت مشاهده یا گزارش، حداکثر مجازات برای متخلفان در نظر خواهد گرفته شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی مازندران اعلام کرد: در صورت مشاهده تخلف، علاوه بر اینکه، کالاها ضبط می‌شود، کالا با نرخ رسمی به مردم عرضه و اگر برای بار نخست باشد، تا 70 درصد ارزش کالا برای فرد متخلف، جریمه در نظر خواهد گرفته می‌شود.

ملکی اضافه کرد: بی شک در صورت ارتکاب تخلف برای مرتبه‌های بعدی، مجازت به مراتب سنگین‌تر همراه با اعلام در رسانه‌ها و پلمب واحدهای صنفی اعمال می‌شود.

وی گفت: دستگاه‌های نظارتی روزانه بازرسی‌های مکرر و جدی از سطح بازار را در دستور کار خود دارند و تاکنون تعزیرات حکومتی مازندران نیز با حضور قاضی شعبه در 40 اکیپ بازرسی مشترک، حضور فعالی داشته است و بازرسی‌ها همچنان ادامه دارد.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آمریکا مضحکه کارشناسان جهان شد
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۰۰
عملیات وعده صادق، آغازی بر یک پایان
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
۱۹۵ هزار فعال صنفی مازندران در خطر محرومیت
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲
حجاب نماد سلامت و توازن
شنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴