تاریخ انتشارپنجشنبه ۸ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۰
کد مطلب : ۴۱۴۹۳۲
هافبک منچسترسیتی از پیروزی برابر رئال مادرید خوشحال است و تیمش را شایسته این پیروزی خارج از خانه دانست.
۰
plusresetminus

به گزارش بلاغ، به نقل از اسکای اسپورت، منچستر سیتی در دیدار رفت برابر رئال مادرید در سانتیاگو برنابئو توانست با نتیجه دو بر یک به پیروزی دست پیدا کند.
کوین دی بروین کاپیتان سیتی گل دوم تیمش را از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند تا در کسب این پیروزی نقش داشته باشد.
او بعد از بازی گفت: این یک آغاز خوب برای ما به شمار می آید  و امیدوار به صعود شده ایم. در ۱۵ دقیقه نخست بد بازی کردیم اما این یک قانون است که باید برابر توفان ایستادگی کرد. نیمه نخست متعادل بود. در نیمه دوم خوب شروع کردیم اما رئال گل زد. خوشحالیم که توانستیم به پیروزی برسیم و شایسته آن هم بودیم.
دی بروین ادامه داد: رئال مادرید در بدترین زمان ممکن به ما گل زد. درحالیکه کنترل توپ و میدان با ما بود آنها گل زدند. واکنش تیم ما ممتاز بود. ژسوس گل زیبایی به ثمر رساند. در این دیدار ما لحظات خوب و بد داشتیم و این برای چنین بازی هایی طبیعی است.
او درباره گواردیولا گفت: من چهار سال است که با گواردیولا هستم. او گاهی اوقات سورپرایزهایی برای ما بازیکنان دارد تا جایی‌که تا زمان بازی فرا نرسد چیزی نمی گوید و به یکباره ما را غافلگیر می کند.
این هافبک بلژیکی در پایان گفت: هنوز در نیمه راه هستیم و دیدار برگشت باقی مانده است. سه هفته بعد باید این بار در خانه از رئال پذیرایی کنیم و باید کاملا آماده این بازی شد.
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

«محفل»، نمادی از تحول موفق
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۹
نقش هنر و هنرمندان در انقلاب اسلامی
دوشنبه ۲۷ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲
حجاب نماد سلامت و توازن
شنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴
«حجاب» امنیت‌آفرین و آرامش‌بخش
جمعه ۲۴ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷