تاریخ انتشارپنجشنبه ۸ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۵:۲۰
کد مطلب : ۴۱۴۹۳۱
رییس دبیرخانه ستاد مدیریت بحران سازمان بهزیستی کشور از تخریب ۳۵۰۰ واحد مسکونی در زلزله سوم اسفند ماه سالجاری در شهر مرزی «قطور» واقع در استان آذربایجان غربی خبر داد.
۰
plusresetminus

به گزارش بلاغ، دکتر محمد رضا کاظم زاده با بیان اینکه این تعداد واحد مسکونی در ۱۹ روستا صد درصد تخریب شده اند گفت: از این تعداد واحد مسکونی ۳۵۰ مورد مربوط به جامعه هدف سازمان است.
وی افزود: بر اثر زلزله مذکور، ۱۵۰ مورد از وسایل ضروری مثل، یخجال، تلویزیون و...، ۶ مورد وسایل توانبخشی و ۶۰ مورد محل نگهداری دام و طیور جامعه هدف سازمان آسیب دیده است.
به گفته کاظم زاده، پس از وقوع زلزله، بلافاصله ۷تیم محب، ۸ تیم  اورژانس اجتماعی و ۵ تیم توانبخشی مداخله در بحران به صورت آماده باش در منطقه مستقر شدند که در حال حاضر دو تیم محب، دو تیم اورژانس اجتماعی و یک تیم توانبخشی به آسیب دیده گان خدمات ارایه  می دهند.
وی در ادامه همچنین بیان کرد: بر اثر زلزله شهر سلماس نیز ۱۰ واحد مسکونی جامعه هدف سازمان  و یک  واحد نگهداری دام و طیور صد درصد تخریب شدند.
به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان بهزیستی، وی با بیان اینکه خوشبختانه زلزله اخیر شهرهای قطور و سلماس تلفات جانی نداشت گفت: در این زلزله ۷۵ نفر مصدوم شدند که ۶۰ نفر از آنها به صورت سرپایی مداوا و بقیه به بیمارستان منتقل شدند.
کاظم زاده افزود: در این زلزله، جامعه هدف سازمان بهزیستی هیچ گونه آسیب جسمی ندیدند.  
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما