کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

انتقاد ساری از بازیکنان یووه

8 اسفند 1398 ساعت 14:10

سرمربی یوونتوس بعد از شکست برابر لیون به انتقاد تند از شاگردانش پرداخت.



به گزارش بلاغ، به نقل از اسکای اسپورت، یوونتوس برای دیدار رفت یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا راهی فرانسه شد تا برابر لیون به میدان رود.
بیانکونریها در این بازی با یک گل شکست خوردند تا شرایط برای آنها سخت شود.
ساری بعد از بازی گفت: سخت است که این شکست را توجیه کرد. در نیمه نخست بد ظاهر شدیم. تیم حریف فشار زیادی آورد و به سرعت توپ را از ما می‌گرفتند. نه انگیزه لازم را داشتیم و نه جنگندگی کافی را. در خط دفاعی خوب ظاهر نشدیم. بدشانس بودیم چرا که زمانی‌که دی لیخت مصدوم شد گل خوردیم.
او ادامه داد: در نیمه دوم بهتر شدیم اما چنین بازی برای لیگ قهرمانان اروپا کافی نیست. بارها به بازیکنان تاکید کرده ام که سرعت دادن در گردش توپ چقدر مهم است. دیگر نمی دانم چکار کنم. نهایت تلاش خود را می کنم که این را دیر یا زود در سر آنها جای دهم. هنوز کارهای زیادی است که باید به آنها بگویم.
ساری در ادامه‌ی انتقاد از بازیکنان تیمش گفت: توپ را به آرامی به گردش درمی آورند و جایگیری های اشتباهی دارند. کارهایی را انجام می دهیم که اصلا در تمرین انجام نداده ایم. درست برعکس آنچه که در تمرین انجام می دهیم در میدان به نمایش می گذارند. وقتی توپ را به آرامی به گردش درمی آوری از پست خود خارج می شوی و به حریف اجازه می دهی که فضاها را ببندد و توپ را به دست آورد. فکر نمی کنم که فشار لیون بالا بوده باشد بلکه این ما بودیم که کند بازی کردیم و توازن لازم را در میدان نداشتیم. نمی توانم دلیلی برای این پیدا کنم که چرا در تمرین به سرعت توپ را به گردش در می آوریم اما الان کند هستیم.
سرمربی یووه در پایان گفت: اگر می خواهیم که به دور بعد راه پیدا کنیم باید بسیار بهتر از این ظاهر شویم. دیدار برگشت باقی است و امیدوار هستیم.
 


کد مطلب: 414925

آدرس مطلب :
https://www.bloghnews.com/news/414925/انتقاد-ساری-بازیکنان-یووه

بلاغ نیوز
  https://www.bloghnews.com