کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

گواردیولا: برای پیروزی به برنابئو رفتیم

8 اسفند 1398 ساعت 12:20

سرمربی منچستر سیتی تاکید کرد که تیمش برابر پیروزی به ورزشگاه خانگی رئال رفت و به خواسته خود رسید اما تاکید کرد که هنوز چیزی تمام نشده است.



به گزارش بلاغ، به نقل از اسکای اسپورت، منچستر سیتی با هدایت گواردیولا دست به کار بزرگی زد.
سیتی که در دیدار رفت یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا در برنابئو به مصاف رئال رفت با وجود آنکه با یک گل عقب افتاد  اما در نهایت با نتیجه دو بر یک به پیروزی دست پیدا کرد.
گواردیولا در نشست خبری بعد از بازی گفت: برای پیروزی به اینجا آمده بودیم و به خواسته خود دست پیدا کردیم اما این بازی دو بخش دارد و  هنوز بخش نخست به پایان رسیده است و باید در بخش دو هم خوب ظاهر شویم.
او ادامه داد: وقتی تیم برتر میدان بودیم دروازه ما باز شد و وقتی رئال تیم برتر بود ما دروازه آنها را باز کردیم. این فوتبال است و باید با آن کنار آمد.
گواردیولا درباره آسیب دیدگی لاپورت گفت: لاپورت بازیکن کلیدی ماست که مصدوم شد اما فرناندینیو وارد میدان شد و باور نکردنی بازی کرد. به این بازیکن افتخار می کنم.
سرمربی منچستر سیتی در پایان گفت: گام نخست را محکم برداشتیم و باید در گام دوم هم مقتدرانه ظاهر شویم. از این لحظه لذت می بریم و با روحیه بالایی فینال جام اتحادیه را برگزار می کنیم. سپس در لیگ برتر به میدان می رویم و بعد از آن آماده دیدار برگشت می شویم.
 


کد مطلب: 414913

آدرس مطلب :
https://www.bloghnews.com/news/414913/گواردیولا-پیروزی-برنابئو-رفتیم

بلاغ نیوز
  https://www.bloghnews.com