کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

سردرگرمی گالری‌های هنری تحت تاثیر کرونا

8 اسفند 1398 ساعت 9:05

گالری‌ها و نگارخانه‌ها تهران تحت تاثیر شیوع ویروس کرونا در کشور قرار گرفتند و بسیاری از افتتاحیه‌های نمایشگاه‌های هنری لغو و به تاریخ دیگری موکول شدند و برخی گالری‌ها نیز تصمیم گرفتند تا پایان تعطیلات نوروزی نمایشگاهی برگزار نکنند.



به گزارش بلاغ، به دنبال شیوع ویروس کرونا و درخواست دفتر هنرهای تجسمی مبنی بر تعطیلی افتتاحیه و اختتامیه گالری‌ها، بسیاری از افتتاحیه‌های نمایشگاه‌های هنری لغو شدند. البته برنامه‌های آتی بسیاری از این گالری‌ها مشخص نیست و هنوز تصمیمی مبنی بر چگونگی ادامه فعالیت بسیاری از این گالری‌ها اتخاذ نشده است.
در این میان برخی از گالری‌ها تصمیم گرفتند که تا پایان تعطیلات نوروزی نمایشگاهی برگزار نکنند، برخی همان نمایشگاه‌های قبلی را بدون برگزاری افتتاحیه نمایشگاه‌های جدید ادامه بدهند و برخی نیز طبق روال سابق به فعالیت خود ادامه دهند.
بر اساس پیگیری‌های خبرنگار ایسنا، گالری‌هایی همانند اُ، سایه و هفت‌ثمر که قرار بود این هفته میزبان افتتاحیه نمایشگاه‌های هنری جدید باشند، به دلیل رعایت نکات بهداشتی برنامه‌های خود را لغو کردند.
همچنین گالری‌هایی همچون اثر و ساربان نیز تصمیم دارند که تا پایان تعطیلات نوروزی نمایشگاه هنری برگزار نکنند.
گالری طراحان آزاد اما از جمله گالری‌هایی است که مراسم افتتاحیه خود را در روز جمعه (۹ اسفند ماه) برگزار و از نمایشگاه انفرادی نقاشی و ویدئو پرستو محقق با عنوان اندروای میزبانی می‌کند.
 


کد مطلب: 414887

آدرس مطلب :
https://www.bloghnews.com/news/414887/سردرگرمی-گالری-های-هنری-تحت-تاثیر-کرونا

بلاغ نیوز
  https://www.bloghnews.com