تاریخ انتشارپنجشنبه ۸ اسفند ۱۳۹۸ - ۰۸:۴۰
کد مطلب : ۴۱۴۸۸۰
جلسه کارگروه مدیریت پیامدهای اقتصادی ناشی از بیماری اخیر به ریاست معاون اقتصادی رئیس جمهور و با حضور اعضای کارگروه از سازمان برنامه و بودجه، وزارتخانه های امور اقتصادی و دارایی، بهداشت و درمان و آموزش پزشکی، صنعت معدن و تجارت، کشور، تعاون کار و رفاه اجتماعی، امور خارجه، راه و شهرسازی، میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری و جهاد کشاورزی، دستیار ارتباطات اجتماعی رئیس جمهور و با حضور نمایندگان بخش خصوصی برگزار شد.
۰
plusresetminus

به گزارش بلاغ، در این جلسه دستگاه‌های مختلف گزارشی از عملکرد خود طی دو هفته اخیر برای عادی‌سازی جریان فعالیت‌های اقتصادی داخلی و خارجی کشور در حوزه‌های مختلف ارائه کردند.
از جمله این موارد می‌توان به عادی‌سازی و اطمینان‌بخشی وزارت بهداشت برای سلامت مسافران و کالاهای ایرانی برای تجارت و صادرات، وجود ذخائر کافی کالاهای اساسی و مورد نیاز جامعه در انبارها و بنادر، عادی شدن روند تجاری در مرزهای مشترک با کشورهای همسایه، تامین مناسب اقلام مورد نیاز بهداشتی و پزشکی برای جلوگیری از گسترش بیماری، تولید و تامین کالاهای مورد نیاز جامعه، سه شیفته شدن فعالیت تولیدکنندگان محصولات غذایی، آشامیدنی، شوینده، مواد ضدعفونی کننده و تجهیزات پزشکی اشاره کرد.
در ادامه پیشنهادهای دستگاه‌ها برای رفع برخی چالش‌های موجود در دو حوزه خارجی و داخلی مطرح و تصمیمات لازم از جمله استفاده از ظرفیت کمیسیون‌های مشترک کشورها اتخاذ گردید.
همچنین مقرر شد با هدف عادی‌سازی فعالیت‌های اقتصادی و از بین بردن نگرانی‌های مردم، دستگاه‌های مسئول پیشنهادهای لازم را ارائه نموده تا در هماهنگی بین کارگروه اقتصادی، کمیته اطلاع‌رسانی و بخش بهداشت و درمان، سیاست‌ها و اقدامات لازم برنامه‌ریزی و اجرا شود.
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

۱۹۵ هزار فعال صنفی مازندران در خطر محرومیت
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲
حجاب نماد سلامت و توازن
شنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴