تاریخ انتشارپنجشنبه ۸ اسفند ۱۳۹۸ - ۰۸:۲۰
کد مطلب : ۴۱۴۸۷۶
دبیر ستاد حقوق بشر گفت: مراجع حقوق بشری دنیا نباید با سکوت در برابر تحریم به مشروعیت بخشی به جنایت ضدانسانی آمریکا کمک کنند.
۰
plusresetminus

به گزارش بلاغ، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی ستاد حقوق بشر، الیزابت تیچی فیسلبرگر، رئیس شورای حقوق بشر با علی باقری کنی معاون رئیس قوه قضائیه و دبیر ستاد حقوق بشر جمهوری اسلامی ایران در ژنو دیدار و گفت‌وگو کرد.
دبیر ستاد حقوق بشر با اشاره به ترور سردار سپهبد شهید سلیمانی، اظهار کرد: جنایت آمریکایی فقط یک فرمانده شجاع را از ملت ایران نگرفت، بلکه بزرگترین مدافع حقوق ملت‌های منطقه را مورد هدف قرار داد، لذا ساختارهای حقوق بشری دنیا باید در ردیف نخستین مدعیان خون شهید سلیمانی باشند و آمریکایی‌ها را به خاطر این جنایت رها نکنند.
معاون رئیس قوه قضائیه با اشاره به تحریم‌های ظالمانه آمریکا علیه ملت ایران، عنوان کرد: مراجع حقوق بشری دنیا نباید با سکوت در برابر تحریم به مشروعیت بخشی به جنایت ضدانسانی آمریکا کمک کنند.
معاون قوه قضائیه با ارائه تصاویری از وضعیت فاجعه بار مصدومان شیمیایی جنگ تحمیلی به رئیس شورای حقوق بشر، گفت: از طنزهای تلخ تاریخ این است که کشورهای اروپایی که چند سال قبل سلاح شیمیایی در اختیار دیکتاتور بغداد قرار دادند تا مردم ایران و عراق را هدف قرار دهد، امروز مدعی حمایت از حقوق بشر شده و حامی قطعنامه حقوق بشری علیه ایران هستند!
رئیس شورای حقوق بشر نیز در این دیدار با اشاره به نقش و جایگاه این شورا، گفت: تعامل میان کشورهای عضو سازمان ملل هدف اساسی شکل‌گیری شورای حقوق بشر است.
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

سینمای دفاع مقدس؛ محبوب و مهجور
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
چرا مجازات ارتداد سنگین است؟
چهارشنبه ۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰