تاریخ انتشارپنجشنبه ۸ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۷
کد مطلب : ۴۱۴۸۵۵
رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران گفت: همه افراد مشکوک به کرونا در مراکز درمانی پیش‌بینی شده تحت مداوا و درمان قرار دارند و مشکلی از لحاظ تجهیزات و امکانات برای پیگیری درمانی این مبتلایان در استان مازندران وجود ندارد.
۰
plusresetminus
مشکل تجهیزات و امکانات برای درمان مبتلایان به کرونا در مازندران نداریم/ تلفن 34407 آماده پاسخ به سوالات کرونایی
به گزارش بلاغ، سیدعباس موسوی در جلسه ستاد کرونا در دانشگاه علوم پزشکی مازندران با تاکید بر جدی گرفتن موضوع  خودداری مردم  از هر گونه سفر غیر ضروری اظهار کرد: بهتر است شهروندان مازندرانی در خانه بمانند و به اینصورت از ابتلای خود و خانواده به این ویروس  جلوگیری کنند.

وی با تاکید بر این موضوع که همه مردم باید توجه داشته باشند خروج از منزل و هرگونه تردد و رفت و آمد درسطح شهر یا دیدار با اقوام می‌تواند به گسترش ویروس کرونا کمک کند اضافه کرد: از تردد در اماکن شلوغ  و رفت و آمد های غیر ضرور و سفر بین شهری و بین استانی پرهیز کرده و لازم است دست‌ها را مرتب بشویند وهنگام استفاده از وسایل نقلیه عمومی نیز از دستکش و ماسک استفاده کنند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران با ارائه گزارش اقدامات کنترل و پیشگیری بیماری کرونا به برپایی چادر سلامت در سطح شهرستان‌های مختلف استان مازندران ، آموزش های چهره به چهره  مردم توسط تیم های بهداشتی و استقرار ایستگاه تب سنجی مسافران در مبادی ورودی استان مازندران  و ضد عفونی تاکسی ها و اتوبوس های شهری در شهرستان های مختلف با هدف جلوگیری از شیوع کرونا اشاره کرد وگفت : همه افراد مشکوک به کرونا در مراکز درمانی پیش بینی شده تحت مداوا و درمان قرار دارند و مشکلی از لحاظ تجهیزات و امکانات برای پیگیری درمانی این مبتلایان در استان مازندران وجود ندارد.
 
معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی مازندران نیز گفت: دانشگاه علوم پزشکی استان شماره تلفن 34407 را برای ارتباط مردم با این دانشگاه در طول شبانه روز جهت راهنمایی و مشاوره در خصوص موارد مرتبط به کرونا اعلام کرد.

حامد روحانی زاده با ذکر این نکته که هموطنان مازندرانی برای دسترسی به اخرین اخبار و دریافت اطلاعات صحیح و معتبر به سایت دانشگاه علوم پزشکی مازندران به آدرس www.mazums.ac.ir مراجعه کنند خاطرنشان کرد: با توجه به تعدد شبکه های اجتماعی ، منابع مطمئن و معتبر در باره اطلاع رسانی بیماری کرونا، سایت دانشگاه علوم پزشکی مازندران ، وزارت بهداشت و درمان و رسانه ملی است.

وی با بیان اینکه برای هدایت و راهنمایی مردم در راستای مقابله با بیماری کرونا ومشاوره به آنان مرکز تلفن با سی خط تلفن راه اندازی شد و گفت: همشهریان در صورت هر گونه سوال در مورد ویروس کرونا با شماره‌ 34407 تماس بگیرند.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

قرآن و روش‌های تربیتی
چهارشنبه ۲۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
«محفل»، نمادی از تحول موفق
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۹
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲
حجاب نماد سلامت و توازن
شنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴
«حجاب» امنیت‌آفرین و آرامش‌بخش
جمعه ۲۴ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷