BLOCK}']['func'] = 'Get_Polls_Content'; $conf['{POLL_GENERAL_BLOCK}']['prms']['section_id'] = 0; ?>BLOCK}']['func'] = 'Get_Polls_Content'; $conf['{POLL_GENERAL_BLOCK}']['prms']['section_id'] = 0; ?> برگزاری اولین نمایشگاه بومی‌سازی صنایع پیشرفته | بلاغ نیوز
تاریخ انتشارچهارشنبه ۷ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۰
کد مطلب : ۴۱۴۸۳۴
در دیدار شرکت مادرتخصصی صندوق حمایت از صنایع پیشرفته با معاونت آموزش،پژوهش و فناوری وزارت صنعت، معدن و تجارت، در زمینه برگزاری اولین نمایشگاه صنایع پیشرفته توافق شد.
۰
plusresetminus

به گزارش بلاغ، رئیس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت مادر تخصصی صندوق حمایت از صنایع پیشرفته با معاون آموزش، پژوهش و فناوری وزارت صنعت معدن و تجارت دیدار و گفت‌وگو کردند.
در این دیدار طرفین در زمینه همکاری دوجانبه به منظور تطبیق سیاست گذاری‌ها در حوزه صنایع پیشرفته با سیاست‌های کلی وزارت صنعت معدن و تجارت و همچنین برگزاری اولین نمایشگاه بومی سازی صنایع پیشرفته و استقرار دبیرخانه آن در معاونت آموزش،پژوهش و فناوری توافق کردند.
رضا نقی‌پور اصل، رییس هیات مدیر عامل صندوق حمایت از صنایع پیشرفته در این دیدار با ارائه گزارشی به تشریح عملکرد ۱۱ ماهه این صندوق پرداخت و گفت :در این مدت با توجه به شرایط کلی حاکم بر کشور و مشکلات اقتصادی ناشی از تحریم‌ها تمام تلاش خود را در ارائه خدمات به متقاضیان، مطابق با سیاست‌های وزارت صنعت معدن و تجارت به کار بستیم که خوشبختانه در مقایسه با سنوات گذشته رشد قابل توجهی داشتیم.
برات قبادیان معاون آموزش، پژوهش و فناوری وزارت صنعت معدن و تجارت نیز با اشاره به ظرفیت‌های موجود هر دو مجموعه، به تعامل بیش از پیش شرکت مادرتخصصی صندوق حمایت از صنایع پیشرفته با معاونت آموزش،پژوهش و فناوری وزارت صمت تاکید کرد.
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

عملیات وعده صادق، آغازی بر یک پایان
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
قرآن و روش‌های تربیتی
چهارشنبه ۲۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
۱۹۵ هزار فعال صنفی مازندران در خطر محرومیت
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲
حجاب نماد سلامت و توازن
شنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴