کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

تصمیم دانشگاه تربیت مدرس برای جلسات دفاع از پایان‌نامه

7 اسفند 1398 ساعت 13:20

به گفته معاون پژوهشی دانشگاه تربیت مدرس، معاونان پژوهشی دانشکده های این دانشگاه در صورتی که دانشجویانی که تاریخ جلسات دفاع آنها در این روز ها و همزمان با شیوع کرونا است آمادگی داشته باشند و استادان راهنما و اعضای هیئت ممتحن هم بتوانند در جلسات حضور پیدا کنند مختارند که این جلسات را برگزار کنند.


به گزارش بلاغ،  دکتر یعقوب فتح اللهی در گفت‌وگو ، درباره دانشجویانی که تاریخ جلسات دفاع از پایان نامه آن ها در روزهای تعطیلی دانشگاه مشخص شده بود، گفت: معاونان پژوهشی دانشکده‌ها برای دانشجویانی که جلسات دفاع آن ها در این روزها است و اقدامات مربوط به دعوتنامه اعضای هیئت ممتحن برای آنها انجام شده، در صورتی که اعضای هیئت ممتحن بتوانند حضور پیدا کنند و استادان راهنما راضی باشند و همچنین دانشجویان آمادگی داشته باشند مختارند که جلسات دفاع را برگزار کنند.
معاون پژوهشی دانشگاه تربیت مدرس ادامه داد: برنامه‌های قبلی برای دفاع دانشجویان از پایان نامه‌ها با آرامش و بسته به حضور اعضای محترم هیئت ممتحن می‌تواند دایر شود و برای آن نگرانی وجود ندارد.
وی در پاسخ به سوالی درباره شرایطی که استادان آمادگی حضور در جلسات دفاع را نداشته باشند، گفت: معاونان پژوهشی دانشکده‌ها طبق قانون تاریخ جلسات دفاع را به زمانی موکول می‌کنند که استادان آمادگی حضور در جلسات دفاع را داشته باشند. در رعایت بهداشت در زمینه پذیرایی در جلسات دفاع نیز خود افراد رعایت می‌کنند و این موضوع نیاز به بخشنامه ندارد.
 


کد مطلب: 414827

آدرس مطلب :
https://www.bloghnews.com/news/414827/تصمیم-دانشگاه-تربیت-مدرس-جلسات-دفاع-پایان-نامه

بلاغ نیوز
  https://www.bloghnews.com