تاریخ انتشارچهارشنبه ۷ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۰
کد مطلب : ۴۱۴۸۱۸
سرمربی چلسی اعتراف کرد بایرن مونیخ کاملا در زمین سرتر از چلسی بود و توانست به حقش برسد.
۰
plusresetminus

به گزارش بلاغ، به نقل از دیلی میل، بایرن مونیخ در دیدار رفت یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا توانست با سه گل چلسی را شکست دهد تا تیم لندنی در آستانه حذف از لیگ قهرمانان قرار گیرد. 
فرانک لمپارد سرمربی چلسی بعد از باخت به بایرن مونیخ گفت: این بازی فوتبال در بالاترین سطح ممکن بود. سطح بایرن مونیخ فوق العاده بود. این یک درس سخت برای بازیکنانم بود. باید از این دیدار و بازی برابر بایرن درس گرفت. اصلا برابر بایرن خوب کار نکردیم و باید بهتر از این‌ها در زمین کار می‌کردیم. بازی مقابل بایرن مونیخ آسان نیست و اگر اشتباهی داشته باشید کارتان سخت می شود. 
لمپارد در ادامه صحبت های خود افزود: آنها تقریباً در هر بخش از ما پیشی گرفتند، بنابراین چاره ای نداریم جز اینکه شکست سنگین در خانه را قبول کنیم. الان یک بازی برگشت نیز وجود دارد و شما نباید بگویید که کار تمام شده است. درها هنوز برای ما بسته نیستند و امیدوار به جبران این نتیجه هستیم ولی در این دیدار و در بازی رفت حریف کاملا سرتر از ما بود و به چیزی که حقش بود رسید. برای ما شب تلخی بود و چاره ای جز قبول این باخت نداریم.
مارکوس آلونسو مدافع اسپانیایی چلسی در اواخر بازی از زمین مسابقه اخراج شد تا دیدار برگشت دو تیم را از دست بدهد. حالا آبی‌های لندن باید به فکر بازی خود در لیگ برتر برابر بورنموث باشند و در ادامه نیز در جام حذفی با لیورپول بازی خواهند داشت.
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آمریکا مضحکه کارشناسان جهان شد
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۰۰
عملیات وعده صادق، آغازی بر یک پایان
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
۱۹۵ هزار فعال صنفی مازندران در خطر محرومیت
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲
حجاب نماد سلامت و توازن
شنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴