کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

عمدی بودن آتش سوزی چهارشنبه بازار قائمشهر

23 فروردين 1393 ساعت 17:39

داوود رستم پور گفت : با پایان یافتن اقدامات کارشناسی این سازمان ، مشخص شد که این آتش سوزی عمدی بوده است.


به گزارش بلاغ،حدود ساعت 8 صبح روز گذشته وقوع آتش سوزی در چهارشنبه بازار قائم شهر باعث شد اهالی این منطقه و بازاریان از آتش نشانی درخواست کمک کنند. در ادامه امدادگران آتش نشانی خود را به محل حادثه رسانده و بعد از ایمن‌ سازی محیط ، این آتش‌سوزی را مهار کردند.
محمد علی شیرسوار ، رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قائمشهر گفت : در این حادثه 4 باب واحد تجاری کاملا در آتش سوخت و همچنین یک واحد مسکونی دچار آسیب شد اما علت حادثه در حال بررسی می باشد.
 مدیر عملیات سازمان آتش نشانی شهرداری قائم شهر در گفتگو با قائم آنلاین گفت : با پایان یافتن اقدامات کارشناسی این سازمان ، مشخص شد که این آتش سوزی عمدی بوده است.
داوود رستم پور با تکذیب هرگونه شایعه در خصوص اتصالات برق و یا انفجار گاز در این حادثه گفت : عامل اصلی آتش سوزی از ساختمان مخروبه (معروف به ساختمان طبرستانی) همجوار 4 باب مغازه رخ داده است که به دلیل هم سقف بودن مغازه ها ، آتش به این 4 واحد تجاری سرایت کرده و موجب خسارت زیادی شده است.
وی همچنین ضمن تاکيد بر ساماندهی اماکن متروکه و خالی از سکنه گفت : در همین راستا آتشنشانی قائم شهر مکاتباتی با مراجع ذیربط انجام داده است.
رستم پور در پایان گفت : خوشبختانه این حادثه تلفات جانی نداشت اما خسارتی بالغ بر 400 میلیون تومان بر جای گذاشت.
به گزارش قائم آنلاین،این آتش سوزی صبح جمعه در حد فاصل خیابان بابل و خیابان کفشگرکلا به وقوع انجامید که در پی آن 4 واحد تجاری دچار آتش سوزی شده است.
 


کد مطلب: 41476

آدرس مطلب :
https://www.bloghnews.com/news/41476/عمدی-بودن-آتش-سوزی-چهارشنبه-بازار-قائمشهر

بلاغ نیوز
  https://www.bloghnews.com