تاریخ انتشارسه شنبه ۶ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۰
کد مطلب : ۴۱۴۷۴۵
سرپرست سازمان لیگ فدراسیون والیبال لغو دیدار تیم‌های شهرداری ورامین و سایپا را مشکوک دانست.
۰
plusresetminus

به گزارش بلاغ، در چارچوب رقابتهای از هفته نوزدهم رقابت‌های لیگ برتر والیبال قرار بود تیم‌های شهرداری ورامین و سایپا روز یک‌شنبه از ساعت 16 در سالن شهید گلعباسی مقابل هم قرار بگیرند. اما این مسابقه یک ساعت مانده به شروع بازی بنا به دلایل نامشخص لغو شد. پس از لغو مسابقات اعلام شد که نیم ساعت مانده به آغاز بازی فکسی از فرمانداری ورامین به فدراسیون ارسال شد تا بازی لغو شود. ورامینی‌ها اعلام کردند به دلیل جلوگیری از شیوع ویروس کرونا این مسابقه لغو می‌گردد.
*شهنازی: مصودم داشتند، کرونا را بهانه کردند
ناصر شهنازی، سرمربی تیم والیبال سایپا درمورد لغو دیدار تیم‌های شهرداری ورامین و سایپا از هفته نوزدهم رقابت‌های لیگ برتر والیبال اظهار داشت: ما آماده بازی با شهرداری ورامین بودیم، اما ناگهان به ما اعلام شد که این مسابقه به دلیل شیوع ویروس کرونا لغو شده است. البته واقعیت چیز دیگریست. ورامینی‌ها چند بازیکن مصدوم برای بازی امروز داشتند و به همین دلیل ویروس کرونا را بهانه کردند. مگر می‌شود یک مسابقه لیگ ناگهان و بدون هماهنگی لغو شود؟ آقایان با این کارشان همه را مسخره کردند. فرماندار باید نامه‌ای به شواری تامین استان بزند و سپس با فدراسیون هماهنگ شود و در نهایت سازمان لیگ اعلام کند که مسابقه لغو است. فرماندار ورامین، رئیس شورای تامین هم هست و شیرکوند وی از وی خواسته که برای لغو این مسابقه نامه‌نگاری کند.

وی با بیان اینکه فکر می‌کنم تنها دلیل لغو این مسابقه ترس از شکست بود، ادامه داد: متاسفم برای فدراسیون والیبال که نمی‌تواند مقابل یک نفر در ورامین بایستد. وقتی اعلام شد که بازی بدون حضور تماشاگران است و ورامینی‌ها دیدند که چند مصدوم هم دارند، فشار آوردند که فدراسیون بازی را لغو کند. چرا با اعصاب و روان بازیکنان ما اینگونه بازی می‌کنند؟ متاسفانه شیرکوند برای همه از جمله والیبال و ورزش ایران تصمیم می‌گیرد. 
*شیرکوند: از هیچ تیمی نمی‌ترسیم
احسن‌الله شیرکوند و به روایتی مرد همه کاره تیم والیبال ورامین در واکنش به اظهارات سرمربی تیم سایپا ‌گفت: وقتی شورای تامین شهر و نیروی انتظامی برگزاری مسابقه را برنمی‌تابند، من چه‌کنم؟ چرا وقتی مسابقه دور رفت ورامین و سایپا را به تعویق انداختند، کسی اعتراض نکرد؟ باید گفت که آن زمان شهنازی برای فدراسیون تصمیم می‌گرفت؟ شهرداری ورامین 12 بازیکن آماده دارد و از هیچ تیمی نمی‌ترسد. ما به گنبد باختیم و در مقابل پیکان هم مغلوب کاله شد؛ ورزش همین است و برد و باخت دارد. 

 
*شیرکوند علیه همه
در شرایطی که تیم والیبال شهرداری ورامین سرمربی و سرپرست دارد، بازهم همچون گذشته شیرکوند تصمیم گرفت یک تنه وارد ماجرا شود و با همه بجنگد. در این بین فدراسیون هم با توجه به رابطه خوب داورزنی با شیرکوند واکنشی نسبت به این اتفاقات نشان نداد و تنها منوچهر پورحسن، سرپرست سازمان لیگ که بارها نشان داده به صورت مستقل و منصفانه کار می‌کند، اظهارنظری کرد که بیانگر خیلی از موارد بود.
بدون شک سابقه شیرکوند در سال‌های اخیر و اینکه او یکی از مشتریان ثابت کمیته انضباطی بود، موجب شد تا در این اتفاق هم شهنازی پای او را به ماجرا باز کند. شیرکوند همزمان بازیکن تیم شهرداری ورامین و رئیس هیأت والیبال ورامین است و با سوءاستفاده از جایگاه خود پس از بررسی شرایط نسبتاً بد تیمش از فرماندار شهر که رئیس شورای تامین استان هم هست درخواست کرد تا اقدامات لازم برای لغو مسابقات را انجام دهد. 

 
پورحسن: تصمیم ورامینی ها مشکوک بود
این پروسه موجب شد تا منوچهر پورحسن، سرپرست سازمان لیگ فدراسیون والیبال هم واکنش نشان دهد. او در مصاحبه‌ای اظهار داشت: حدود نیم ساعت مانده به آغاز بازی فکسی از فرمانداری ورامین به فدراسیون ارسال شد که بازی لغو شود. آنها اعلام کردند به دلیل جلوگیری از شیوع ویروس کرونا این مسابقه لغو می‌گردد. به نظر من این دلیل مشکوک است. آنها می‌دانستند این ویروس وجود دارد، اما چرا از شب گذشته و یا حداقل از صبح روز بازی خواهان لغو مسابقه نشدند؟ داورزنی پیگیر این موضوع خواهد بود، به دلیل اینکه این نامه از سمت نماینده دولت (فرمانداری) ارسال شده است ما مجبور هستیم بازی را لغو کنیم.
شرایط لیگ امسال اصلاً شرایط خوبی ندارد و اتفاقی که برای بازی تیم‌های شهرداری ورامین و سایپا رخ داد نمونه کوچکی از آن است. در هفته گذشته تیم والیبال پیام خراسان هم به دلیل عدم پایبندی به تعهدات مالی از جدول رقابت‌ها کنار گذاشته شد. همچنین بارها درمورد نحوه و زمان برگزاری مسابقات تصمیم‌گیری شد که آن هم حرف و حدیث‌های زیادی را به همراه داشت. اهالی والیبال امیدوارند در ادامه راه شاهد لیگ منظمی باشند که تحت تاثیر تصمیمات سلیقه‌ای یک فرد قرار نگیرد. همچنین خانواده والیبال توقع دارند که با متخلفان و افرادی که به دنبال ایجاد بی‌نظمی در لیگ هستند به صورت جدی برخورد شود.
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آمریکا مضحکه کارشناسان جهان شد
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۰۰
عملیات وعده صادق، آغازی بر یک پایان
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
۱۹۵ هزار فعال صنفی مازندران در خطر محرومیت
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲
حجاب نماد سلامت و توازن
شنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴